sobota, 23 czerwca 2018

Zostałam zmuszona :-)

Witajcie :-)
Dzisiaj przychodzę do Was z pracą, która miała sobie powstawać tak na spokojnie, tylko dla mnie, w wolnych chwilach, albo np w podróży (bo zawsze biorę ze sobą frywolitkę), ale … Violetta Krygier, czyli gościnna projektantka Szuflady wymyśliła temat mono-kolorystyczny, czyli błękit. A jak wiecie błękit, tudzież niebieski i wszystkie jego odcienie to jest zdecydowanie mój temat. A na dodatek jeszcze wtrąciła akapit  o dbaniu o tylną stronę robótki, a przecież to o frywolitce jest, bo to ona nie ma w zasadzie "lewej strony" i wszystko trzeba tak zaczynać, łączyć i kończyć, żeby było niewidoczne. Tę dbałość o szczegóły widać w pracach Violetty, a można je podziwiać np TUTAJ. Zresztą nawet ostatnio wygrała konkurs na kalendarzowe LATO w Royal-Stone, z niesamowicie piękną torebką :-)
Wracając do tematu, żeby już nie przedłużać siedzenia przed komputerem, to przedstawię Państwu, granatowo-niebieski choker, który wysupłałam wg wzoru Angeli Gambki. Wzór cudny, z jednej strony prosty, ale z elementami dwuwarstwowości, podoba mi się niesamowicie. Już go kiedyś wykorzystałam np w bransoletce pokazywanej TUTAJ oraz w wymiankowym chokerze, o którym pisała Ania z Sowiarni TUTAJ i jeszcze piękniej w nim zapozowała - cudna Kobieta.
A teraz już bardzo proszę oto ON:




Jest ten łobuz, wyjątkowo niefotogeniczny, albo po prostu ja nie umiem, więc  może tak:


albo tak, z braku modelki:



Mój manekin to facet i ma troszkę grubszą szyję, ale ogólną ideę zaprezentował całkiem ładnie.
Nieskromnie powiem, że mnie się ten choker podoba nawet bardzo. Nadaje się i do wieczorowej sukni i do bluzki koszulowej. Pozostaje mi więc podziękować Gościnnej Projektantce Szuflady za zmobilizowanie mnie do skończenia pracy i dołączyć do wyzwania:

 link

licząc na to, że ten granat, albo ciemny niebieski zostanie zaakceptowany. 
Na koniec jeszcze tylko dodam, że zalążek chokera mogliście zobaczyć już TUTAJ, co niektórzy od razu spostrzegli :-)


Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam wszystkich zaglądających baaaardzo serdecznie, dziękuję również za każde miłe słowo pozostawione pod moimi postami, dziękuję także za licytację prac w akcji dla LILI, która trwa nadal więc serdecznie zachęcam

pozdrawiam serdecznie

Justyna




24 komentarze:

  1. Szalenie podobają mi się Twoje frywolitkowe cuda:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny!!! Rewelacyjnie frywolitkujesz!!!
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny "dusiołek" :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną biżuterię tworzysz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. i dobrze, że zostałaś zmuszona, bo to kolejny cudny choker:)
    a tak na marginesie, chyba wysupłałam jakiegoś skromnego dusika i go nie pokazałam, tylko gdzie on jest??
    Powodzenia w wyzwaniu
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOO! Jaki pięknie usupłany chokerek!
    Czy nitka to granatowa babylo?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam choker Ani - piękny i pięknie go zaprezentowała. Ale że jestem niebieskoholiczką ten podoba mi się jeszcze bardziej. Cudeńko. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskoholiczka to zdecydowanie ja :-) Dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  8. Śliczny choker. Ten wzór jest świetny i na choker idealny moim zdaniem. Powodzenia w wyzwaniu. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, z robieniem zdjęć tego cuda zdecydowanie jest problem :) Ale mogę zaświadczyć, że na żywo zapiera dech, a wiem co mówię. W tym kolorze również prezentuje się fantastycznie, dodatkowo jest świetnie podkreślony jaśniejszą barwą koralików. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki "mus" to ja rozumiem:-) Pięknie wygląda i na Twoich zdjęciach, a na modelce jeszcze piękniej;-). Życzę powodzenie w wyzwaniu i pozdrawiam nareszcie deszczowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko i super , że Cię zmusili bo byłby UFOk a jest cudny choker. Ja co prawda takich nie noszę ale podziwiać uwielbiam wszystko co tak wysupłasz na swoich czółenkach . Trzymam kciuki za wyzwanie i myślę, że znowu będzie podium :-)
    Buziaki i spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow, piękny! Bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, tak starannie wykonany, podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Krótko mówiąc - nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, a choker wyszedł przepiękny - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny, boski wzór. Bardzo fajnie się prezentuje. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu cudo!
    Fantastycznie musi wyglądać na żywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko stworzyłaś coś pięknego !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ech... już nic nie powiem, tylko sobie popatrzę. Kolejne cudeńko . Buziaczki Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny frywolitkowy choker !!!
    Magia to dla mnie,więc podziwiam po stokroć !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń