sobota, 13 stycznia 2018

Antarktyda :-)

Witajcie
Wiele z Was pisze, że nie lubi zimy, że zimno, ciemno. W sumie to prawda, zwłaszcza że to co nam funduje pogoda, czyli słota i brak śniegu, nikogo nie zachwyca, mnie również. Mam jednak takie małe, albo wielkie marzenie, bo pojawiło się jeszcze w czasie nauki w szkole średniej i cały czas mnie trzyma, a mianowicie chciałabym pojechać na Antarktydę. Tak mnie tam jakoś ciągnie. Nie chcę tam pojechać jako "zwykły" turysta, ale tak na dłużej, żeby poznać ten kontynent od środka. A ponieważ na razie, są to tylko plany/marzenia, to żeby osłodzić sobie czas oczekiwania na ich spełnienie, podziałałam rękodzielniczo. Mamy teraz kilka fajnych "zimowych" tematów i zabaw, więc oto jestem. Pierwsza i oczywiście najważniejsza, to nasza zabawa z Renią, gdzie w temacie decu, eksplorujemy temat zimy (szczegóły TUTAJ). I na tym się na razie zatrzymajmy. W sumie to początkowo nie bardzo miałam pomysł, bo w zasadzie to bardziej mnie ciągnęło do zieleni, kwiatów, ale potem potrzebowałam pudełka na prezent właśnie w zimowych klimatach i ozdobiłam pudełko, w zamyśle producenta przeznaczone na czekoladę. Użyłam serwetki z motywem śnieżynek, boki farba kredowa, trochę przecierek, dodatku srebrnej farby, chlapane kropki oraz delikatny woskowy blask i …. jest. A w gratisie jeszcze zakładka:




A co jest w środku? zobaczymy?


Pudełko zostało wykonane, żeby skrywać frywolny komplet, który będzie prezentem urodzinowym.
Bransoletka wg wzoru Kukutail, który już wykorzystywałam np TUTAJ i TUTAJ, ale bardzo lubię ten wzór i uważam, że jest piękny. Do tego kolczyki, w  wersji "panienkowej" i jest tak:




To jest właśnie moja Antarktyda: kryształy śnieżno-mroźne, trochę delikatnej szarości, odrobina ciemniejszego koloru, bo i przecież mogą się trafić eleganckie pingwiny i trochę kamieni. Ten komplet jest moją tęsknotą za tym, niezdobytym przeze mnie kontynentem :-)





A "panienki" pływają frywolnie na krach lodowych:


 i nie tylko:



Przyznam się Wam, że w trakcie robienia tego kompletu, a głównie bransoletki miałam wiele wątpliwości, już nawet miałam rzucić w kąt, ale dobrze że skończyłam, bo teraz jestem baaaaardzo zadowolona. Całość prezentuje się naprawdę elegancko:



Komplet "Antarktyda" zgłaszam na wyzwanie "Podróże Małe i Duże" w ArtPiaskownicy, gdzie właśnie inspiruje nas ten kontynent :-)


A pudełko w śnieżynkowym ubranku i zakładka biegną na Zimową lekcję w cyklu "Kochamy decoupage" - ZIMA


Długo wyszło, ale ja gaduła jestem i napstrykam zawsze tych zdjęć, a potem ciężko się zdecydować. Kończę już, dziękuję za Wasze odwiedziny i pozytywny odzew pod postem z ozdabianiem pomnika na różowo (TUTAJ). A w sklepiku wzory Laury robią furorę więc zaglądajcie, bo będziemy poszerzać asortyment  o elementy sezonowe, ale jakie? no mówię Wam CZAD, znaczy są super :-)
Teraz już rzeczywiście kończę, pozdrawiam wszystkich baaaaardzo serdecznie, do zobaczenia

Justyna


37 komentarzy:

  1. Ja niestety jestem niepoprawnym zmarzluchem i na samą myśl o Antarktydzie robi mi się zimno :)
    Dobrze mieć marzenia, mam nadzieję Justynko że uda Ci się je spełnić.
    Komplecik jest śliczny a pudełeczko po prostu zachwyca. Pięknie dopasowałaś kolory.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest Twój komplecik - niezwykle delikatny i wdzięczny!
    A pudełeczko zachwyca :-)
    Dostać taki prezent to po prostu magia...
    Zima w najlepszym wydaniu - takie w pełni akceptuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brrrr...ale masz mroźne marzenie 😀 Bardzo ciekawe, ale ja jestem zmarłych wiec bym się tam nie wybrała 😉 Pudełeczko za to zimowe śliczne i zakładka również, ale jakie piękności w pudełku sobie leżą! Cudowny komplecik zrobiłaś Justynko! Pozdrawiam cieplutko 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet :) Nie rozumiem, jak mogłaś mieć jakiekolwiek wątpliwości, przecież bransoletka prezentuje się zjawiskowo, kolczyki zresztą również :) Pudełko jest idealnym dopełnieniem całości, no i jeszcze ta zakładka w gratisie :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś ciągnie Cię do zimnych miejsc:) Pamiętam, że chyba byłaś na Islandii? Komplet frywolny przepiękny i adekwatne opakowanie. Wszystko piękne, podoba mi się, ma charakter:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Decoupage - niezwykle udany! Komplet frywolitkowy - piękny! Całość bardzo ładnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko przepiękne...ostatnio...od dawna dawna ;) takie zimne kolory mnie urzekają ;) Chyba nie tylko w taką podłą zimę bez zimy jak w tym roku, ale zawsze. Dzisiaj wyjeżdżamy za moment za Kraków...mam ogromną nadzieję choć troszkę Twoich kolorów tam spotkać ;) Błękit już jest;)
    O frywolitce to ja się nawet wypowiedzieć nie potrafię ;) to jest tak przepięknie piękne ...ta bransoletka ♥♥♥
    Wiem tylko, że w życiu bym się nie nauczyła ;)
    Też chyba gaduła jestem ;)
    Mi się marzy północ...ta zimna północ Europy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko, życzę Ci abyś spełniła swoje marzenie. Zima jak każda pora roku ma swoje uroki (takie cudowne, prawdziwe zimy pamiętam z dzieciństwa).
    Pudełko rewelacja, piękna serwetka. Na frywolitce słabo się znam (już zapomniałam jak się supełki na igle robi) ale patrząc na Twój komplet powiem - przepiękny. No i ta zimowa kolorystyka zachwyca. Kurcze, chciałabym dostać taki prezent (prędzej sama se zrobię :D ).
    Miłego dnia ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik cudowny!!! Ten frywolny komplecik ma idealne posłanko:) Spełnienia marzeń Justynko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam że synek się nie wylogował:P

      Usuń
  10. śliczny ten komplecik zrobiłaś:))ja też jestem z tych zmarzluchów:))))wolę ciepełko:))

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zmarzluchem, więc to marzenie jest mi zupełnie obce;D ale Twoja interpretacja i prace obie są cudowne- podziwiam i pudełko i jego zawartość :)
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękności u ciebie :) Pudełeczko z zakładką jest super. Takie proste skojarzenie z Antarktydą, a ja bym nie wymyśliła. Frywolitka przepiękna! Życzę spełnienia arktycznych marzeń :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wycieczka a do wymarzonego świata.Wszystko piękne i takie arktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak przeczytałam, jakiś czas temu, temat wyzwania w Piaskownicy, to od razu pomyślałam o Tobie:-) Piękna ta Twoja Antarktyda w obu wydaniach. Spełnienia marzeń Justynko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko komplecik jest przepiękny,cudnie zapakowany,dostać taki prezent to radość niesłychana 💗
    Życzę Ci żebyś kiedyś tam pojechała i zobaczyła ten kontynent,a potem nam to wszystko opisała 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Decu piekne, ale ta bransoletka - jak marzenie :)
    No i proszę jak marzenia potrafią zainspirować! Wszystko przed Tobą! Marzenia trzeba spełniać :)
    spełniać ;)
    Mi w takich klimatach marzy się nieco bliższa destynacja, bo Islandia :) gdyby tak zobaczyć zorze polarna... ahh!

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko jestem zauroczona zarówno pudełeczkiem jak i tym co skrywa w środku. Ja nie mam nadal pomysł na to zimowe decou .. ale jeszcze 2 tygodnia to mam nadzieje że coś wymyślę. Frywolny komplecik jest przepiękny !!!
    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  18. pudełko piękne! a komplecik frywolny zachwyca! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie to wszystko razem wygląda! Jestem pod wrażeniem zarówno kompletu dekupażowego, jak i frywolitkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pudełko, ale frywolitka powala - cudo! pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarująca interpretacja zimy :) Cudowności po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No czad! Znaczy super. Zauroczyło mnie to pudełko w tych zimowych klimatach. Przecudne kolorki. Zawartość jeszcze piękniejsza,po prostu bajeczka. Buziaczki Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pudełko i komplecik frywolitkowy są cudowne.
    Życzę Ci spełnienia marzeń co do Antarktydy.
    Tam się nigdy nie wybiorę jestem strasznym zmarzluchem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne - i to wszystko ;) Prześliczne pudełko, cudowny komplet, zachwycające zdjęcia... och i ach! I życzę spełnienia kiedyś marzenia ;) Ja chciałabym pojechać w dalece cieplejsze miejsce - do Australii, ale jak na razie, to też jest w formie odległych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie zinterpretowałaś naszą wyprawę :) Piękny komplet. Idealny na bal u pingwinów :D
    Dziękujemy za udział w naszej podróży... tfu wyzwaniu Art-piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja! pudełko jest śliczne, a zestaw frywolitkowy - wyjątkowej urody! prezent z pewnością wywołał wiele ochów i achów!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym mogła jechać z Tobą, i najchętniej zostałabym tam na jakiejś stacji badawczej na dłuuugo! dobrze rozumiem Twoje marzenie :)
    Decoupage wspaniały, piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  28. to ja chyba wolę popatrzeć i popodziwiać, i wystarczy!
    nie musze się tam wybierać.

    komplet jak zawsze cudny!
    tylko się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przępiękne! wszytsko wszyściuko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny komplecik stworzyłaś, urzekła mnie kolorystyka i piękna oprawa całości. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  31. Klimatycznie i zimowo, najbardziej podobają mi się zakładka i bransoletka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mroźny komplecik, myśle ze to jest coś co moznaby znaleść gdzieś pod lodowcem jako ukryty skarb. Dziękuje za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna:) Dziękuje za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń