piątek, 19 stycznia 2018

Okoliczności :-)

Witajcie
Dzisiaj będzie post okolicznościowy, albo po prostu z kartkami okolicznościowymi. A jak kartki to łatwo się domyśleć, że na pewno nie zabraknie zabawy u Ani. W tym roku mamy nowe zasady, ale są one jeszcze bardziej liberalne, więc tym bardziej będę się pojawiać. A styczniu robimy minimum jedną kartkę z bingo (szczegóły można sobie przypomnieć TUTAJ). Przyzwyczaiłam się jednak robić trzy, więc i tym razem tak będzie :-) z tym że wszystkie kartki są okolicznościowe. Takie było zapotrzebowanie, więc proszę bardzo w kolejności powstawania. Pierwsza w odcieniach różowo-bordowych ze złotem.



Teraz patrząc na kartkę, wydaje mi się, że ten środkowy pasek jest trochę za ciężki, mogłam mu brzegi potraktować jakimś np dziurkaczem, ale już przepadło i mimo wszystko nie jest źle. A z Aninego BINGO to: nitka/sznurek - napis - kwiat/roślina (można brać nie z jednej linii :-)


Druga kartka w moich ulubionych błękitach i taka trochę ascetyczna:



Tutaj z odnalezieniem się w bingo jest mały problem, bo nitka/sznurek jest, napis też, ale owal to już chyba tylko na sęku od deski, ale może Ania zaliczy, a jak nie to będą pozostałe dwie :-)


 I powiem Wam w zaufaniu, że ta mi się najbardziej podoba :-)
A na koniec trochę pokombinowałam i powyginałam papier, ale też chyba jest całkiem nieźle:


Karteczka też mi się podoba i ma w sobie: nitkę/sznurek - kwiat/roślinę i napis


Te napisy bardzo mi się podobają, a ponieważ mam ich więcej, to będą się pojawiać.
Karteczki zgłaszam na styczniową odsłonę zabawy u Ani:



A i jeszcze zdjęcie rodzinne:


i obowiązkowy kolaż:


A teraz jeszcze chciałabym poruszyć jeden temat, a mianowicie poczty, a konkretnie jej niedoskonałości, zwłaszcza w moim regionie. Otóż od przed świąt do 16 stycznia nie było u mnie ani razu listonosza. Chodziłam do tej skrzynki i zaglądałam i myślałam sobie, że nikt mnie nie lubi, że żadnej, nawet najskromniejszej kartki nie dostałam :-( ale potem przychodziła refleksja, że przecież nie ma też żadnych rachunków, ani nawet reklamowych śmieci. A kiedy już straciłam nadzieję, to moja skrzynka się zapełniła i dostałam cudne kartki:


Dziękuję bardzo za pamięć, za pracę włożoną w kartki przysłane do mnie  i w ogóle za wszystkie życzenia które do mnie trafiły w różny sposób w okresie świąteczno-noworocznym. A te piękne kartki ze zdjęcia powyżej dotarły do mnie od Reni, Oli, Ani z Sowiarni, Sióstr z bloga Wyplatanki, Tereski, Tatiany i Beaty.  Serdecznie Wam dziękuję :-))))

Na tym kończę dzisiejsze kartkowanie, pozdrawiam serdecznie, a jeszcze bardzo dziękuję, za tyle miłych i pięknych słów pod moim antarktycznym postem - DZIĘKUJĘ BARDZO

teraz już mówię do zobaczenia

Justyna



26 komentarzy:

  1. Błękitna to też moja faworytka. Świetnie wygląda też ten powyginany papier. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne! Jak zwykle :-D Klamerkowe serduszko simply the best:-)A zakupy to my chyba robimy razem, zresztą kartki... chyba też, przynajmniej niektóre;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) a co do zakupów to była promocja na koniec roku :-)

      Usuń
  3. te karteczki sa super, bpo takie inne....POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko cieszę się że pozostałaś w zabawie i to jeszcze z trzema kartkami. Są rewelacyjne, takie Twoje skromne ale bardzo eleganckie i z wyrazem . Lubię bardzo Twój styl. Sęka w desce oczywiście zaliczam :-)
    Szkoda , że poczta moją kartkę zgubiła i podejrzewam że nie tylko moją :-(. Swoją droga to skandal, żeby w stolicy był problem z listonoszem.
    Pozdrawiam Justynko serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, ze może jeszcze dojdzie. Jakby to się stało to dam znać, ale i tak bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  5. Justynko karki są cudne- ta niebieska wyraźnie sie wyróżnia choć jest najskromniejsza, ogromnie mi się podoba:)

    a o poczcie szkoda mówić, mam wrażenie że moich kartek też część nie doszła

    Miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki! Niebieska jest dla mnie numerem jeden, chociaż ta ostatnia też piękna.
    O poczcie nawet nie wspominaj, bo z moich wysłanych kartek dotarła chyba tylko połowa:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki jak zawsze są piękne, tym razem najbardziej podoba mi się ta ostatnia :)
    Z tą pocztą to już w ogóle szkoda gadać, w tym roku była jakaś masakra. Cieszę się, że moja kartka w końcu trafiła na miejsce (martwiłam się, że przepadnie na amen), tylko szkoda, że już grubo po świętach.
    pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że dotarła bo Anioł jest cudny. Dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  8. Moją faworytką jest pierwsza kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki- tym razem moją faworytką jest ta trzecia :) A co do poczty - zazwyczaj nie narzekam, jednak raz (i to całkiem niedawno)trafiła mi się niemiła przygoda z paczką...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki, moją faworytką jest ostatnia.
    Nie tylko ty narzekasz na naszą pocztę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki! I te zrobione przez Ciebie i te, które dostałaś 😊 Owal można było przemycić pod napisem 😉 ale tak wygląda super 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko jestem oczarowana Twoimi karteczkami. Są genialne. Szczególnie ta trzecia zapadła mi w serducho. pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje kartki są po prostu piękne. Wysmakowane, pięknie zaprojektowane i wykonane. Miałabym kłopoty z wyborem. Z tą ciężkością środkowego paska zgadzam się z Tobą, ale i tak jest śliczna. Papier powyginałaś w bardzo oryginalny sposób i jest super.Ta w deseczki, z klamerką, w błękitach po prostu śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a następnym razem zrobię delikatniejszy paseczek, albo jakąś koronkę. Będzie pole do dalszych prób :-)

      Usuń
  14. Eleganckie!! Chyba tez błękity dzisiaj mnie urzekły najmocniej:) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki Justynko,ta z serduszkiem to moja faworytka,choć pozostałym też niczego nie brakuje 😃
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te karteczki:) Każda elegancka i ciekawa:) Piękne:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. W naszym regionie poczta generalnie zaspała, ja dostałam kartki
    hurtem 31 grudnia ;D

    Bardzo fajne kartki poczyniłaś, spore skłonności do CaS widzę...
    dlatego na domowych warsztatach będziemy forsować rokokoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne karteczki ale najbardziej podoba mi sie ta z niebieskim serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Justyś ależ cudne karteczki,jednak w prostocie siła,każda z nich zachwyca niesamowicie.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne, bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń