piątek, 29 listopada 2019

Prawie taka sama :-)

Witajcie :-)
Dzisiaj chciałam pokazać kartkę, bardzo podobną do poprzedniej, tej z rękawiczkami link. Jak pisałam, spodobał mi się taki wzór i postanowiłam zrobić kolejną. Jednak nie byłabym sobą, gdybym zrobiła identycznie taką samą. Jest więc "prawie" identyczna, a jak wiadomo prawie robi wielką różnicęj :-)



Rękawiczki są tym razem haftowane krzyżykami, a ramka w innym kolorze, ale poza tym kartka "prawie" taka sama :-) Do postawienia tych kilku krzyżyków zmobilizowała mnie zabawa u Kasi, znanej jako XGalaktyka link


W temacie haftu krzyżykowego, chciałam także pokazać, iż oprawiłam moją świąteczną krowę, pokazywaną TUTAJ. Początkowo miała trafić na kartkę, ale ostatecznie wykorzystałam mój ostatnio ulubiony sposób i wylądowała w ramce:



Dołożyłam dość wymowny napis, że niby "wśród tej ciszy" o północy i moja Krowa przemówi ludzkim głosem :-) Czy tak się stanie zobaczymy, w sumie już niedługo :-)


Co do ostatecznego wykorzystania ramki z krową, to nie ma jeszcze decyzji, ale o to się nie marwię :-)

Ramki, jak pisałam w poprzednim poście kupuję w sklepie https://www.dekorwood.pl i muszę zrobić nowe zamówienie, bo ta jest ostatnią z moich zapasów.
Na tym dzisiaj kończę, cieszę się, że udało mi się zdążyć z hafciarską pracą. Teraz jeszcze trochę krzyżyków we flamingach należałoby postawić :-)

pozdrawiam więc wszystkich zaglądających bardzo serdecznie
do zobaczenia

Justyna

25 komentarzy:

  1. Świetna kartka z rekawiczkami, no ale bombka z krówką wymiata, rewelacyjna, napis świetnie pasuję :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z rękawiczkami rewelacyjna i podoba mi się jeszcze bardziej niż ta poprzednia :) A krówka świetnie się prezentuje w takiej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kartka i ramka są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka, ale świąteczna krowa wymiata! Nie widziałam jeszcze takiego wzoru.
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są . Ta krówka jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna swiateczna krówka. Kartka delikatna i bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka super, a krówka znalazła swoje miejsce. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna karteczka z haftowanymi rękawicami. Krówka jest mega cudna. Właśnie chciałam zapytać gdzie można kupić te rameczki a ty podałaś link. bardzo dziękuję za podpowiedź. jeszcze sobie pooglądać te cudeńka które pokazałaś. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kartka i świetny pomysł z ta zieloną koronką. Krowa w ramce wygląda super! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka z rękawiczkami jest super,ale ta świąteczna krowa w rameczka,no po prostu vwymiata !!!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka świetna, a krowa w ramce zabawna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu ślicznie :) rękawiczki w takim wydaniu również mi się podobają :) rameczka podkreśla urok krówki :D :) przezabawna jest :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompozycja taka sama ale karteczka zdecydowanie inna tylko tak samo piękna i pomysłowa. Ta świąteczna krowa Ci kradnie całe show, nie pokazuj jej więcej bo jest zaborcza:-) Pozdrawiam nocna porą:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawie taka sama , ale jednak inna. Jak widać , nie mogłaś rozstać się z tym wzorkiem i wcale Ci się nie dziwię. Różna, od poprzedniej, kolorystyka, nieco zmienia efekt końcowy, ale jest pięknie. Krowa natomiast zawojowała mnie totalnie.Może przemówi w Wigilię?Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne hafciki i piękne prace wykonałaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe są Twoje krzyżykowe prace! I do tego pięknie oprawione!!!
    Uściski zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace- obie!Krowę juz podziwiałam ale w tej oprawie wygląda jeszcze piękniej:) kartka świetna, sam pomysł na szydełkową ramkę chyba sobie pożyczę;) spokojnego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka, a świąteczna krowa jest doskonała:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko jest cudowna zarówno krowa w rameczce jak i Twoje rękawiczki w drugiej rameczce. Oba hafty rewelacyjne.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. Chociaż są "prawie" takie same to jednak odbiór jest jest zupełnie różny. Po pierwsze to rękawiczki są inne i kolor koronki też inny więc to jest tak na prawdę zupełnie nowe wspaniałe dzieło!
    Krówka, stworzenie boże wreszcie dostała swoje docelowe M1:)
    Od razu widać, że jej to pasi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Krowa jest boska, wychowana na wsi mam do nich słabość, nawet teraz jak mnie syn na ryby weźmie i są łaciate na łące to z rozrzewnieniem gapie się na nie, a nie na spławik. Wierzę, że w Wigilie Twoja przemówi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawie taka sama a inna 😉
    I cudna !!! A świąteczna krówka rewelacyjna Justynko !!! W tej oprawie w dodatku prezentuje się genialnie.
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna kartka...pięknie wykonana i te kolorki :)
    Krówka pięknie się prezentuje w oprawie...uroczy z niej mikołajek ;)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna karta ,ale krówka to już cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko kartka jest niesamowita !
    Bardzo mi się podoba ,a Mikołajek jest extra :)
    Pozdrawiam! 😊

    OdpowiedzUsuń