piątek, 31 maja 2019

Drobiazgi na koniec miesiąca :-)

Witajcie :-)
Nie było mnie kilka dni i właśnie uświadomiłam sobie, że przecież mam jeszcze jedną pracę do pokazania w maju, bo biorę udział w cyklu u XGalaktyki pt "Choinka 2019" gdzie co miesiąc staram się "coś" przygotować. Nie jest tego dużo, ale zrobiłam jedną małą zawieszkę. Z obu stron ten sam, monochromatyczny wzór :-)



Obie części zszyte jak pendibule (pokazywane np TUTAJ) i chyba ten sposób będę kontynuować, ale z mniejszymi koralikami, bo te są trochę za duże i mnie denerwują.
Zdjęcia mocno nie-BożoNarodzeniowe, ale mamy przecież MAJ :-)



Jakaś szalona ta zawieszka, bo mi się krzywo do zdjęć ustawiała :-)))))


Chyba wystarczy już mojego gadania. Zawieszka wędruje do XGalaktyki:



Aktualności z akcji czapkowo-kocykowej :-)

Listonosz jest u mnie prawie codziennie, a nawet dwóch, ale mnie to bardzo cieszy. Dotarły paczki od:
Karoliny z "Bawełnianych niteczek" link
Ewy z "Szydełkowe dziergadła" link
Ewy z Orzysza, która chyba nie ma bloga
Iwony z Gliwic, także chyba bez bloga
Hani z pięknego ogrodu link
Marylki z Weekendowych Robótek link która przysłała czapki zrobione przez siebie i kocyki, które wydziergały Panie z Pasmanterii gdzie kupowała materiały, bo tak od słowa do słowa, padła szczera deklaracja i trzy kocyki lecą do Afryki :-)
Akrimeks link
Joanny z Warszawy :-)
Marzeny z Mizerowa
Splocika ze Splocikowych Oczek link
Ewy z Gorzowa Wlk, która wydziergała także przeurocze skarpetusie, zakochałam się w nich
Bożeny z Chrząszczowych Robótek link
Aliny z bloga "u Lenki na poddaszu" link, która przysłała 21 czapek zrobionych przez swoje przyjaciółki
Kingi Picot link
i wielka paka od Dziewczyn z Elbląga, koordynowana przez Celinę, tak tę od haftowanych kocyków (link do albumu na FB), gdzie znalazły się czapki i kocyki i kołderko-kocyki szyte i patchworki i z haftami, aż biedny listonosz pytał się, czy to długo tak jeszcze będzie z tymi paczkami :-)

mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam, już sobie robię zdjęcia, co od kogo, ale gdybym kogoś pominęła to głośno się proszę upominać. Wiem, że jeszcze niektóre paczki są w drodze, albo zostaną wysłane w poniedziałek, więc jak już dotrą to pokażę Wam, jak wiele dobra przysłałyście.


Na dzisiaj kończę, bo i trochę odpocząć trzeba po całym tygodniu, zwłaszcza że kolejne zapowiadają się równie intensywne. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za dołączenie się do akcji, jestem cały czas pod ogromnym wrażeniem tak wielkiego odzewu - BRAWO MY

pozdrawiam serdecznie

Justyna

7 komentarzy:

  1. Osobiście bardzo lubię monochromatyczne hafty, więc zawieszka trafia w mój gust a biało - czerwony hafcik powstaje i u mnie, w końcu już mamy czerwiec więc można działać:-) Cieszy mnie takie wielkie powodzenie akcji "grzewczej" dla małych Pigmejków, mam nadzieję, że dasz radę na ten równik to całe dobro dostarczyć. Pozdrawiam deszczowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i super zawieszka wyszła

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zawieszka :)
    Bardzo się cieszę, że akcja tak pięknie się rozwinęła, Dziewczyny mają wielkie serca ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czasami odpocząć od kolorowych motywów, bo takie monochromy dają nieco wytchnienia dla oczu.
    Zawieszka jest super i prosi się o kilka jeszcze do kompletu. :)
    Rozkręciłaś wspaniałą akcję - wielkie podziękowania dla Ciebie. :)
    BRAWO TY i BRAWO MY.
    Niech dzieciom pigmejskim te wyroby służą jak najlepiej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna zawieszka Justynko- Twoja choinka w tym roku będzie cudnie przybrana:) choć właściwie takie zawieszki sprawdzą się przez cały rok. Tak sie zastanawiam jak Ty sie weźmiesz z taką masą czapeczek i kocyków, ale widać jaka w nas siła. Brawo My ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszkę chwalę, oczywiście, bo słowa uznania jak najbardziej jej się należą. Trochę większe koraliki wcale krasy jej nie odejmują, więc niepotrzebnie się martwisz. Twoja czapeczkowa akcja wielkie koło zatoczyła, szkoda, ze mi nie udało się w nim znaleźć. Może następnym razem, gdy z tajnikami tego rodzaju robótek się zaznajomię.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny hafcik Justynko i z koralikami wyszło w sam raz. Nie masz co narzekać. Jestem przeszczęśliwa, że mogłam znaleźć się w tak zacnym gronie wielkich serc. Brawo dla nas wszystkich. Nie jest z nami jeszcze tak źle, skoro potrafimy działać dla dobra innych. Buziaczki Justynko i wielkie dzięki za tę akcję.

    OdpowiedzUsuń