niedziela, 2 czerwca 2019

A jednak udało się :-)

Witam serdecznie :-)
Tak się bałam, że temat w majowej lekcji cyklu "Kocham frywolitkę" okazał się za trudny, albo po prostu się nie spodobał. Na Was jednak zawsze można liczyć i mimo moich obaw powstały piękne prace, które łączą koronkę z … każdą inną techniką. Dziękuję, że nadal jesteście z nami i starcie się przygotowywać kolejne prace :-)
Zaczynamy więc podsumowanie od zdjęcia rodzinnego:


a zagłębiając się w szczegóły wygląda to tak:
Tereska przepięknie wykończyła uszyte serwetki - kwintesencja frywolitki :-)


Marylka zrobiła urocze kwiatuszki, które ozdobiły kartkę:


Splocik również przygotowała kwiatki, których użyła do ozdobienia kartki:

 link

ale także frywolitką przepięknie wykończyła zakładkę, jest cudnie :-)

 link

Renia ozdobiła etui na okulary:


Karolina zrobiła kartkę z frywolnymi różami, ale takie same róże posłużyły jej do ozdobienia klamry do włosów i teraz jest niepowtarzalna ozdoba:


Agnieszka przygotowała bardzo ciekawą broszkę, w której baza jest szydełkowa:


ja zrobiłam kombinację bransoletki wyplecionej na krośnie i klasycznych już celebrytek:


Niepotrzebnie się martwiłam, bo prace powstały i to piękne. Zawsze można na Was liczyć i zawsze z przyjemnością mogę przygotować podsumowanie :-) Bardzo Wam dziękuję za udział i wytrwałość :-)
Na kolejną lekcję zapraszam do Reni, trochę zmieniłyśmy formułę, ale mam nadzieję, że nadal Wam się spodoba i będziecie ćwiczyć i bawić się z nami :-)

pozdrawiam serdecznie, mówię do zobaczenia

Justyna

12 komentarzy:

  1. Beautiful lace applications 💖💙💜💛

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nic nie zrobiłam więc Was podziwiam podwójnie, chociaż chodziły mi po głowie takie lniane serewetki wykończone frywolitką jak zrobiła Terenia, może kiedyś nadrobię:-) Pozdrawiam frywolitanki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo My!! to juz chyba zamienny tytuł naszej zabawy mógłby być:)
    Piękne prace przygotowałyśmy wszystkie, choć na początku pewnie każda z nas miała pustkę w głowie:)
    spokojnego tygodnia życzę i pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te Wasze prace Dziewczyny :)) Podziwiam za każdym razem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Wy , nieustannie podziwiam te misterne koronki i nadal ubolewam że to klikanie mnie nie polubiło , ale ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałam .
    Cudna prace powstały jak zawsze zresztą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i bardzo oryginalne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu bajkowo. Dziewczyny jesteście wielkie. Frywolitkowe prace piękne i urozmaicone. Podziwiam bezustannie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko razem wygląda :)
    Dziękuję za kolejny miesiąc zabawy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń