niedziela, 18 listopada 2018

Korona

Witajcie :-)
Dzisiaj dzień zupełnie inny, mroźny, trochę deszczowy, czyli listopad pełną gębą. A ja chciałabym pokazać Wam coś błyszczącego, świecącego i ozdobnego. A zaczęło się od potrzeby zrobienia prezentu dla mojej Przyjaciółki. A jak przyjaciółka to powinien być wyjątkowy. W pierwszej chwili pomyślałam o skrzydłach, ale to już było LINK, LINK, LINK, a poza tym jest to osoba, która już rozwinęła swoje skrzydła i to całkiem szeroko. Wiadomo, że zawsze można jeszcze coś poprawić, ale tym razem pomyślałam, że może coś na ukoronowanie sukcesów. Postanowiłam więc, że zrobię medalion z koroną. Korona złota, koronkowo-frywolna, a zresztą w tej pracy złota jest dużo :-)





Korona wysupłana według wzoru Agnieszki Przeniosło, a medalion zamówiony w sklepie Dekorwood, miał być wykorzystany do ozdób BN, ale jest tutaj. Do pozłocenia ramki użyłam embossingu na gorąco, totalne ryzyko, ale się udało, na ostatnią chwilę robiłam także ten wewnętrzny dekor.



Zdjęcia robione także na ostatnią chwilę, w sztucznym świetle. Dodatkowo jak wszystko się świeci, to ja i mój aparat się gubimy, więc przepraszam za ich jakość.


Prezent wręczony, więc mogę pokazać i dorzucić ją do zabawy u Reni:


Na koniec jeszcze ostatnie zdjęcie z mroźnego ogrodu, jak dla mnie cud natury:


Na tym kończę, dziękuję za Wasze odwiedziny, bardzo miłe komentarze i proszę o jeszcze :-)))))
Teraz już mówię do zobaczenia, pozdrawiam serdecznie

Justyna

23 komentarze:

  1. Cudne ukoronowanie przyjaźni i osiągnięć. Natura pokazała swoje mroźne piękno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla Przyjaciółki to musi być ślicznie. Tak jest. Korona cudnie usupłana w wyjątkowej oprawie. Udało Ci się Justynko znakomicie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę szczera, najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie, no cóż matce naturze trudno dorównać:-) A korona pięknie usupłana i równie pięknie oprawiona, nawet złoto mi nie przeszkadza w takim pomysłowym ujęciu frywolitki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaciółka może się czuć wyróżniona. Wspaniały prezent!
    Natura tworzy niesamowite obrazy! U mnie po dwóch mroźnych dniach dziś mgła, szarość i deszcz:( Wolę przymrozek.
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko nic zdjęciom nie brakuje- mnie się bardzo podobają, tak samo jak i medalion- świetna ozdoba,którą można eksponować przez cały rok, a nie tylko od święta.
    Oszronione rośliny mają w sobie coś magicznego- nie zawsze zachwycają:)
    Spokojnego tygodnia życzę:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Judtynko śliczny ten medalion,koleżanka na pewno była zadowolona,mnie twoje zdjęcia się podobają,a to ostatnie to magia :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna taka nawet jak mufinka mi się skojarzyła:)
    piękne fotki mimo że narzekasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko rewelacyjny pomysł i cudne wykonanie . Bardzo fajny prezent dostała Twoja przyjaciółka. Oszronione roślinki są cudowne , natura to najzdolniejszy malarz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nietuzinkowo!
    a to zarówno przy prezencie jak i rękodziele największa zaleta :)

    ( no mówiłam przecież już , że korona! Tylko nie wiedziałam dla której królowej ;D )

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy by chciał dostać taki prezent. Świetny pomysł i wykonanie.
    Obdarowana na pewno jest zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj moja paro do wymianki;) poproszę adresik na martatakietam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny medalion i jako całość robi ogromne wrażenie. Oczywiście korona wybija się na pierwszy plan, bo jest naprawdę wyjątkowej urody :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nietuzinkowy pomysł na prezent, bardzo oryginalny. Wyszło ślicznie a przesłanie z koroną jest jak najpiękniejsze życzenia.
    Serdeczności Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że przyjaciólka doceni Twą pracę i piękny prezent. Medalion zachwyca. Frywolitka to coś czego jeszcze nie probowałam , a czego chciałabym się baaaardzo nauczyć. Może wkrótce? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny i taki w moich eco kolorach mogłabym powiedzieć. Nie wiedziałam, że są bazy na takie medaliony do ozdabiania, świetne na prezent i ...ukoronowanie przyjaźni ;)
    Zapraszam na moje candy rocznicowe:
    http://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny prezent wyszedł dla Przyjaciółki :) I dowód na to, że zastosowanie frywolitki ogranicza tylko wyobraźnia ;) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę, a wręcz jestem pewna że każda przyjaciółka byłaby zadowolona z tego pięknego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalny prezent... :) Jestem zachwycona połączeniem kolorów. I nie pomyślałabym, że zdjęcia są przy sztucznym świetle, wyszły świetnie :)
    A ostatnie zdjęcie podbiło moje serce! :) te hortensje są po prostu magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny pomysł, piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ to piękne. Zauroczyło mnie na całośc :)

    OdpowiedzUsuń