piątek, 2 listopada 2018

Skrzydła na pięciolecie - rozwiązanie

Witajcie :-)
Miesiąc się skończył, więc czas na zakończenie świętowania 5-lecia bloga :-) Zrobiłam obiecane skrzydła, ubrałam w rozgwieżdżone niebo i zamknęłam w ramce.



A ten powyższy drobny prezent powędruje do …. Marylki i muszę się Wam przyznać, że trochę się denerwuję bo Maryla jest osobą, która sama robi piękne frywolitki, więc … ale co tam, tak wylosowała Sierotka, pod postacią mojego wyrośniętego syna, więc bardzo poproszę Cię o adres na klimju917@gmail.com
Ale zanim się z Wami dzisiaj rozstanę, to muszę Wam bardzo serdecznie podziękować, za każde słowo zostawione właśnie pod tym postem. Każdy wpis czytałam ze wzruszeniem i czułam, że są to słowa pochodzące od osób, które znam, lubię i szanuję, jak również podziwiam ich prace. Fajny ten nasz blogowy zakątek :-)
Jeszcze raz, bardzo, bardzo dziękuję Wam wszystkim :-)))))))))

pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce

Justyna


16 komentarzy:

  1. Ale śliczne skrzydełka i gratuluję Marylce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko,normalnie nie mogę w to uwierzyć,że to właśnie do mnie uśmiechnęło się szczęście,ja bardzo rzadko zapisuję się na Candy,wolę dawać,niż brać 🙂
    Wczoraj dowiedziałam się że wygrałam album u Ewuni,a dziś u Ciebie następna niespodzianka,ten blogowy świat jest naprawdę fantastyczny ❤
    Bardzo dziękuję sierotce za wylosowanie mnie :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety świętowanie przegapiłam :( Marylce serdecznie gratuluję ślicznego i bardzo oryginalnego prezentu.
    Tobie Justynko życzę wielu kolejnych, równie udanych lat na blogu. Niech Twoje pasje dają Ci dużo szczęścia a my będziemy podziwiać efekty.
    Dziękuję Ci za udział w moim candy i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje dla Marylki :) Piękne skrzydełka do niej trafią :)
    Zgadzam się, że fajny ten blogowy świat ;) Czuć, że krąży tu mnóstwo pozytywnej energii! :)
    Dziękuję za zabawę, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się Marylce trafiło.. ale ja tam zazdrosna nie będę , gratuluję z całego serca.
    Skrzydełka anielskie cudowne niech lecą do dobrej duszyczki.
    Justynko dziękuje za zabawę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie oprawiałś te skrzydełka i to tło z gwiezdkami pięknie do nich pasuje:-) Gratuluję Marylce i dziękuję za zabawę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne skrzydełka i już gotowe , oprawione. Przegapiłam zabawę jak wiele innych pewnie równie ciekawych zabaw... itp. Justynko na pewno od Ciebie prezent każdą nawet frywolitankę ucieszy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne skrzydła, w czerni i bieli prezentują się znakomicie, no i jeszcze to rozgwieżdżone niebo - cudo :)
    Gratulacje dla Marylki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko troszkę się spóźniłam, ale wszystkiego najlepszego z okazji tak pięknych urodzin bloga! Życzę Tobie by kolejne lata były równie wspaniałe i obfitowały w poznawanie wspaniałych ludzi:)) A Twoje frywolitki są obłędne!! Skrzydła cudowne, magia w czystej postaci. Gratulacje dla Marylki! Frywolitka jest poza moim zasięgiem twórczym więc tym bardziej chętnie pooglądam u Ciebie :). Moc uścisków i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Marylki :)
    Miłej niedzieli, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Marylki!
    Nie denerwuj się, bo te skrzydła są piękne i właśnie ktoś, kto sam zajmuje się frywolitką będzie umiał je należycie docenić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Marylce wygrania tak pięknego obrazka:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzydełka prezentuja się prześlicznie w tej ramce. Marylce gratuluję. Tobie życzę pieęknego dnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja już mówiłam, że "muszem" się naumieć? O_o

    ;)

    OdpowiedzUsuń