czwartek, 2 stycznia 2014

ŻYRAFA

Witam! Koniec świętowania, czas do pracy.
Dziś chcę pokazać zapowiadaną żyrafę, która zrobiłam na zamówienie mojej koleżanki, dla jej siostrzeńca. Inspiracją był dla mnie blog Wilewopsie. Jest tam wiele pięknych zabawek, ale żyrafa uwiodła mnie już dawno, ale tak robić, byle robić, a tu... zamówienie i jest od razu motywacja :-) Starałam się ją w miarę wiernie odtworzyć, ale...
Koniec gadnia, oto ona...






Jak widzicie upatrzyła sobie nasz przedwiosenny ogródek, musiałam ją pilnować bo wspinała się na pergolę:



czy przysiadła na poprzeczkach dla winorośli:


Na koniec gdy już wiedziała że będzie prezentem polubiła swój nowy dom, czyli pudełko z papierowej wikliny



Tu również nie potrafiła usiedzieć na miejscu i samodzielnie wchodziła i wychodziła do pudełka:



Obdarowana była zadowolona, a maluch?.... nie wiem jeszcze. Ja jestem wręcz dumna z siebie.
Dodatkowo, zgłaszam żyrafę do PASTELOWEGO wyzwania SZUFLADY, bo głównymi kolorami są tu biel, róż i błękit. No chyba że jury zadecyduje inaczej.
Na dziś kończę i do zobaczenia.

A... i bym zapomniała, jeden ciemiernik już zakwitł:




27 komentarzy:

  1. Świetna żyrafka i maluch na pewno się ucieszy:)
    pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. żyrafa rozwaliła mnie na kawałki! jest przecudowna!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna żyrafa :-) Wspaniałe kolory dobrałaś. Jest dokładnie taka, jaka być powinna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Franeczek był absolutnie zachwycony!!! Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. potwierdzam- Franek żyrafą jest zauroczony!!!! Tarmosi ją za szyje,żyje jej różki i nóżki:) Zdjęcia nie oddają urody zwierzaka wcale a wcale - wierzcie mi:):):) Aha i żyrafa to tak naprawdę żyraf-dostał imię Gustaw:)

    JESZCZE RAZ BARDZO BARDZO DZIĘKUJEMY!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo, bardzo się cieszę, że się spodobał - Gustaw :-)

      Usuń
  6. Ale sympatyczna żyrafa :) szydełkowanie to dla mnie czarna magia, więc tym bardziej podziwiam :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żyrafka jest niezwykle sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna żyrafa! Rewelacyjne są te paski :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gustaw to fajny Gościu jest !!! Idealny kumpel dla Gonia, tylko ciut większy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żyrafa jest absolutnie wypasiona!!! :)) Mistrzostwo świata! I jak się humor poprawia, od patrzenia na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest po prostu nieziemska;))
    Czy ja mogę się podzielić linkiem na kursowym blogu?
    Takiego cudeńka,nie można przegapić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że możesz, po to zapisywałam te oczka. Będzie mi bardzo przyjemnie :-)

      Usuń
  12. Świetna ta żyrafa, powodzenia w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna ta żyrafka :-). Uwielbiam żyrafy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądałam ją już wiele razy no cudna jest i do tego taka fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żyrafa wymiata :) jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest superowa - moja to przy twojej niezły grubasek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj chyba zeżarło mój komentarz. Tak czy inaczej zachwalałam żyrafe i jej minę, która poprawiła mi humor :D Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń