niedziela, 13 października 2013

Początek...

Serdecznie witam wszystkich, którzy może kiedyś tu zawitają. Jak pewnie większość napiszę, że nigdy nie sądziłam, iż zechcę zakładać bloga i cokolwiek publikować. Zdarzyło się jednak inaczej. Kilka miesięcy temu nie do końca zgodnie z moją wolą podarowano mi trzy miesiące odpoczynku, czyli zlikwidowano moje stanowisko pracy i zwolniono mnie również z obowiązku świadczenia pracy. Czyli wymarzona sytuacja: płacą, a pracować nie trzeba. Jestem jednak osobą która nie znosi próżni i gdy już cały dom był wysprzątany, wszystkie prace ogrodowe skończone, obiady codzienne dla moich głodomorów wyszykowane to ... trzeba było się czymś zająć i mogłam wrócić do ulubionych przeze mnie, aczkolwiek z nawału obowiązków zapomnianych "robótek ręcznych". Zastanawiałam się co wybrać, kiedyś robiłam na drutach, trochę szydełko, oczywiście obowiązkowe ozdoby świąteczne, ale to nie do końca było to. Otworzyłam więc internet i natknęłam się na stronę inspirello.pl Potem już poszło, zakochałam się w papierowej wiklinie, postanowiłam spróbować, zaczęłam szukać inspiracji na różnych blogach i tak poznałam: Makkirequ, PlaciaQ i inne osoby które albo zawodowo, albo hobbystycznie robią własnoręcznie różne piękne rzeczy. Ponieważ nie skromnie powiem, że i mnie zaczęły coraz bardziej się podobać wytwory mojej pracy to zapragnęłam i ja się nimi podzielić, więc jestem.

Trochę się tych prac nazbierało, więc zacznę może od początku, czyli proste, albo raczej krzywe pierwsze koszyki:

Tutaj jeszcze nie znałam splotu ósemkowego:


ale do tej pory koszyk spełnia swoje zadanie,
tutaj już splot ósemkowy, tylko trochę krzywy:





a potem: ćwiczenie czyni, no może jeszcze nie mistrza, ale było jednak lepiej.
Moje kolejne prace będę umieszczać w następnych postach, ale poniżej wstawiam moja dzisiejszą  pracę inspirowaną hallowenową czarownicą Ilony z papierowecudawianki, link .. jednak pomysł jest mój i jestem z efektu na chwilę obecną zadowolona


a tu na miejscu docelowym

Na dziś już kończę bo bym tu cały wieczór przesiedziała. Do zobaczenia wkrótce :-)

2 komentarze:

  1. Ciesze sie ,ze zalozylas bloga :):) Same Piekne prace :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalna czarownica!!!! Koniecznie musze taka mieć!

    OdpowiedzUsuń