czwartek, 10 czerwca 2021

Śnieg w maju?

to raczej nie jest dobry znak, ale ... jak zapewne się spodziewacie to nie będzie zwykły śnieg, tylko frywolny. Nie robi on szkody roślinom i pomimo iż maj był bardzo zimny, to przyroda jest piękna i ja osobiście się nią zachwycam. To nie przedłużając, bardzo proszę majowy - bzowy śnieg :-)



Zrobiłam cztery śnieżynki, wszystkie na naszą "Koronkową Pandemię" trzy frywolne wg autorskiego wzoru Oli (znajdziecie je TUTAJ) i jedną szydełkową wg wzoru od Iriny Maleevy link. Tak prezentują się wspólnie:


a tak pokazują swoje wdzięki solo :-)


i frywolne:




Piękne wzory Ola dla nas przygotowała, wymagają pewnej technicznej wprawy, ale warto, naprawdę warto spróbujcie. Szydełkowa śnieżynka też jest śliczna, bardzo efektowna i nawet słupki reliefowe mi nie przeszkadzały, bo efekt wart wysiłku. 

Na tym dzisiaj kończę, wstawiam baner naszej zabawy, zachęcam do dołączania i kontynuacji wysiłków:

i już nie długo kolejne inspiracje, moja jak zwykle frywolitka :-)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających, do zobaczenia

Justyna

11 komentarzy:

  1. Ach jakie piekne :):):) podobaja mi sie wszystkie, frywolne szczegolnie bo ja w tym temacie gola i wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko cudne te Twoje majowe śnieżynki. Zarówno ta szydełkowa jak i te frywolne. Warto się trochę pomęczyć, aby takie cuda pokazać. Mnie się osobiście bardzo podobają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne,szczególnie ta szydełkowa.Przymierzałam sie do śnieżynek Oli ale zabrakło czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne śnieżynki. Jednak bardziej podobają mi się frywolne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie zaśnieżyło -) Te wzorki Oli są świetne, muszę w końcu się zabrać za nie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolki cudowne.Szydelkowa też wspaniała a sesja cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne :) zachwycam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze! Podziwiam frywolne, które są poza moim zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, taki śnieg niech pada wiosną, i latem też... :) na taki śnieg zawsze patrzy się z przyjemnością i zachwytem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A myślałam, że to tylko u mnie na blogu zagościł śnieg ;) Śliczne, frywolne płatki śniegu, można je podziwiać godzinami i najważniejsze - nie stopią się pod palcami ;)

    OdpowiedzUsuń