niedziela, 25 kwietnia 2021

Wrzuć na luz :-)

bo takie jest przesłanie pierwszej kartki i dlatego dzisiaj taki tytuł. Kartki w mapkowej zabawie u Ani link, ale robione we wspaniałym towarzystwie, w doskonałej atmosferze i stąd takie przesłanie. Nie zawsze trzeba być zasadniczym, często posiadanie dystansu do niektórych spraw pomaga, bardzo pomaga. Ja z reguły byłam z tych co to muszą, porządnie od tej do tej kreski, bo tak należy, ale jakoś z wiekiem myślę, że zdrowy dystans pomaga i tak mi jest lepiej. Nie to żebym nie wypełniała swoich obowiązków, ale ;-)

Myślę, że czas już przejść do kartek. Bardzo proszę oto ona "WRZUĆ NA LUZ"

Radosny baranek w wiosennym plenerze, w otoczeniu poziomek :-)


Kolejne kartki to już patchworki, które wyjątkowo mi podpasowały i powstały aż trzy kartki. Pierwsza z frywolną hortensją, moja ulubiona :-)


Hortensję wysupłałam gdy komponowałam frywolny obraz link, a ponieważ nie pasowała mi do całości, to początkowo odłożona, ostatecznie znalazła się tutaj. Uważam, że fajnie się komponuje z kraftowym papierem i nawiązuje do jesiennej odsłony już zbrązowałych hortensji :-)

Kolejna jest z wielkanocnym kurczakiem, uroczy z niego słodziak i ma piękną kokardkę z guzikiem :-)



 i na koniec kolejny patchwork :-)


Zadowolona jestem z tych kartek, było dużo radości przy ich tworzeniu i oto chyba w całej tej zabawie chodzi :-) 

To bardzo proszę, jeszcze kolaż/zdjęcie rodzinne:


i baner zabawy u Ani link:


 
Na tym dzisiaj kończę, dziekuję że do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe słowa. Wiem, jest mnie tutaj mniej, ale sporo się w moim życiu dzieje, na szczęście pozytywnego, ale nie zpominam o Was i cały czas coś powstaje :-)
Teraz mówię więc do zobaczenia i pozdrawiam Was bardzo serdecznie 

Justyna 

15 komentarzy:

  1. Tak właśnie myślałam, skoro Justynka pisze komentarze to znaczy że odpaliła kompa i zaraz będzie jej post. Jak widać powyżej wcale się nie pomyliłam.
    Justynko świetne kartki powstały, i choć ta z baranem znacznie odbiega od mapki to i tak mi się podoba. Z radością zabieram wszystkie do swojej galerii.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są wspaniałe, sesja bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzuć na luz... podoba mi się i karteczka, z przesłaniem, i tekst :) ja większość życia tez byłam z tych zasadniczych, ostatnio luzuję i wychodzi mi to na dobre;)
    Bardzo, bardzo gustowne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o "wrzucenie na luz", to absolutnie się z Tobą zgadzam - nabranie dystansu do pewnych spraw pomaga w złapaniu równowagi psychicznej i fizycznej; działanie "od tej do tej kreski" zamyka nam przestrzeń, ogranicza nas i w konsekwencji powoduje, że pewnego dnia zaczyna nam brakować powietrza tak potrzebnego żeby oddychać pełną piersią.
    Bardzo mi się podobają Twoje patchworkowe karteczki, szczególnie ta ostatnia:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie świetne, ale ta pierwsza z wyluzowanym baranem zwyczajnie wywołuje banana na twarzy, a przesłanie przydałoby się niejednemu z nas :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne karteczki Justynko, a baran wymiata:-)))
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza rozbrajajaca;-D Świetne karteczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko przepiękne kartki, ta z barankiem jest MEGA !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki! Moim faworytem jest baranek :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki i zdjęcia w plenerze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki. Jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki są wyjątkowe, bardzo radosne, kolorowe i pięknie skomponowane.Wciąż podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydawało mi się, że już pisałam tu komentarz, ale chyba się pomyliłam. Justynko karteczki są wyśmienite. Urzekły mnie te w niebieskościach, czemu się chyba nie dziwisz, bo to jedynie słuszny kolor, jednak zwycięża dziś baran ze swoją wyluzowaną minką. Jest bombowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Owca w poziomkach i płot to był zdecydowanie hit tego wieczoru! ;)
    Musze tez takową popełnić bo mnie tylko kury dopadły, a jak widać to wcale nie musi byc motyw okołowielkanocny jedynie
    i jak widac owca może również nieść ważne przesłanie!
    Na pewno nie można jej odmówić sympatyczności i urody.

    Pamiętam każdą z tych kartek. I uwielbiam tę burza mózgów przy takim zespołowym kartkowaniu. Rodzą się świetne pomysły <3

    OdpowiedzUsuń
  15. "Wrzuć na luz" to hasło w sam raz dla mnie. Ta zezowata owieczka kusi żeby rozwinąć post. Wszystkie kartki cudne. Pierwszy raz od dwóch miesięcy mogę sobie pobuszować po internecie no i zaczynam od "Z papieru po godzinach"

    OdpowiedzUsuń