piątek, 7 lutego 2020

Karnawał :-)

Mamy karnawał, czas się bawić, może trochę odetchnąć i zapomnieć o codziennych troskach. Zapewne każdy ma jakieś, ale dzisiaj o nich nie myślimy. Aby sobie zabawę uprzyjemnić dobrze jest mieć jakiś fajny strój, albo chociaż ciekawy gadżet. A najfajniej jest jak można go sobie samemu zrobić :-) Na pewno Was zaskoczyłam, tym "zrobić samemu" :-) tak się mnie dzisiaj trochę żarty trzymają.
Znalazłam piękną maskę karnawałową wg wzoru Olgi Antropovej LINK i wyszyłam. Miała być początkowo broszką, ale ponieważ wyszła dość duża, to została zawieszką, ozdobą do torebki i tym oto sposobem mam bal codziennie :-)
Haftowana ma plastikowej kanwie :-)



ze złotymi dodatkami, czyli w wersji "na bogato" :-)


Ostatecznie haft wycięty i podszyty prezentuje się następująco :-)



Trochę byłam zła na siebie, że zaoszczędziłam i zamówiłam muliny Ariadny, bo te DMC byłyby bardziej pomarańczowe, niż brązowe, ale na razie nie planuję poprawek :-)


a jak Karnawał, to i trochę zimy by się przydało, więc takie mam śniegowe, śnieżynki :-)


innych nie ma :-( Znaczy się raz były, ale baaaardzo krótko, bo kilka godzin i koniec :-)
Haft dość duży, jak wspomniałam, poniżej dla skali moja dłoń


Tak w zasadzie zrobiłam go dla przyjemności zrobienia, ale jestem z niego zadowolona. Zdjęcia jakby trochę bledsze niż w naturze, ale w świetle jupiterów maska będzie błyszczeć na pewno.

A ponieważ Karnawał, jest mocno związany z Bożym Narodzeniem, bo przecież zaczyna się tuż, tuż po Świętach, to maskę chciałąbym zgłosić do zabawy u Kasi LINK. Mam nadzieję, że Kasia przyjmie, bo przecież i na choince maskę też mogę zawiesić :-)


Na pewno nie uda mi się w tym miesiącu zrobić kolejnej Babuszki, więc liczę na wyrozumiałość Kasi :-)

Na tym kończę, pozdrawiam wszystkich zaglądających baaaaardzo serdecznie. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze i mówię do zobaczenia

Justyna

22 komentarze:

  1. Justynko piękna maska. Nie wiem dlaczego wolisz DMC. Mnie się podoba tak jak jest i nic, kompletnie nic bym nie zmieniała. Nadawałaby się na wenecki bal karnawałowy. Pasuje idealnie. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze skojarzenie, to Wenecja i bal maskowy:) Piękny haft a odcienie brązu w połączeniu ze złotem tworzy niesamowity klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko jedyna i niepowtarzalna. Jest cudowna w tych brązach turkusie i złocie. Na choince oczywiście też będzie cudnie wyglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że mamy blogosferę bo ja bym w ogóle nie zauważyła że jest karnawał, a tak, nie dość, że wiem, to jeszcze świętuje po wenecku :-) Świetna robota Justyś, super pomysł i zupełnie nie wiem co Ci się w tych kolorach nie podoba, ale przecież nie muszę rozumieć, ważne, że mogę podziwiać:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna maska. Idealna do torebki.
    A kolory bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna jest :) na miniaturze wyglądała jak w 3D, dopiero jak przyjrzałam się z bliska zorientowałam się, że jest na "płasko". Piękna praca, cudnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna maska i na pewno torebka będzie z niej zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pęknie do karnawału się przygotowałaś i błyszczeć będziesz na pewno. Ja ciągle mam opory do plastikowej kanwy,nawet zakupiłam takową, ale jakoś za nią zabrać się nie mogę.Przyjemnie jest robić coś dla samego robienia.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny haft - baaardzo podoba mi się kolorystyka :) A prace robione dla samej przyjemności robienia są właśnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karnawałowa maska! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie sprawdzi się w każdej wiszącej roli. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny motyw i jako zawieszka stanowić będzie wyjątkową ozdobę:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prezentuje się Twoja maska, ale bransoletki z poprzedniego wpisu to po prostu magia :-)
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest Twoja połyskująca złotem maska. Rzeczywiście wg pokazanego zdjęcia jest trochę duża, ale możesz śmiało podkleić magnesik i będziesz miała ozdobę karnawałową np.na lodówce.
    Serdeczności posyłam i życzę miłego początku tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetny pomysł, super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście cudowna maska, wiem coś o tym bo sama ją sobie sprawiłam:)
    Twoja prezentuje się naprawdę prześlicznie:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. uuuu….widzę, że większość moich komentarzy poszło się...przejść :(
    A ja " tu byłem. Tony Halik"

    To jeszcze raz wyrażę swój podziw O_0

    OdpowiedzUsuń
  18. Karnawałowo! Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie i karnawałowo. Mimo swojego rozmiaru to jako broszka też by się pięknie prezentowała

    OdpowiedzUsuń