sobota, 19 października 2019

Liście lecą z drzew :-)

Witajcie :-)
Mamy piękną złotą polską jesień, której nie można nie lubić. Jest pięknie, kolorowe liście szeleszczące pod stopami, promienie słońca igrające wśród gałęzi, na których coraz mniej liści skłoniły mnie do spojrzenia do ogrodu. Nie to że mnie tam nie ma, spędzam tam każdą wolną chwilę, ale i każda z tych chwil wygląda inaczej. Zobaczcie zresztą sami, jak wygląda teraz:


Znalazłam w nim taaaaakie skarby :-)






A te drobne dodatki to wynik jesiennych porządków na czółenkach, ale z drugiej strony także dodatek do:



bransoletek zrobionych na krośnie, dla naszego blogowego zespołu, który tym razem spotyka się w Toruniu. W ten weekend Toruń jest nasz i już taką małą tradycją się stało, że przygotowuję takie pamiątkowe oznaczenie (pierwsze możecie zobaczyć TUTAJ)


To może jeszcze te tytułowe liście :-)





Tak się trochę pobawiłam ze zdjęciami, ale ostatecznie kolczyki wylądowały na kartonikach kraftowych, bo liście to jednak nietrwała ozdoba :-)


Dzisiaj już nie będę więcej pisać, bo pakować się trzeba, a i muszę zdecydować, które z rękodzielniczych "przydasi" ze sobą zabrać, a wierzcie, że nie jest to proste :-) 
Nie będę już więcej dzisiaj gadać, zostawiam Was z moimi liśćmi 
a teraz mówię do zobaczenia i wracam po weekendzie :-)

Justyna 

18 komentarzy:

  1. Faktycznie znalazłaś skarby ☺️szkoda że ja nie mogę takich znaleźć wśród jesiennych liści..kolczyki są bardzo oryginalne a bransoletki..Piękne i na pewno będą miłą pamiątką po tym spotkaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki, a bransoletki to świetna pamiątkaze spotkania:-)
    Miłej zabawy Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności w tym wpisie, kolczyki są przeurocze :)
    Pozdrawiam ciepło, życzę udanego weekendu i samych miłych chwil, wypoczywajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki małe ale wrażenie robią wielkie! Najbardziej podobają mi się te na jesiennych liściach:)
    Nawet nie wiedziałam, że na krośnie można utkać takie wspaniałe bransoletki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki na liściach prezentują się ślicznie :)) Miłego spotkania :). Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, takiej jesieni nie da się nie lubić :)
    Piękne ujęcia - jesienne liście dodają kolczykom uroku ;)
    Weekend na pewno był super-udany :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja zdjęciowa cudnych prac. Dwie z nich mnie się trafiły, serce i oczy cieszą, pozostałe podziwiałam i wiem, że ucieszyły obdarowane. Liście nadal lecą z drzew a wraz z nimi wspomnienia. Piękny kobierzec się z nich układa. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace Justynko !!!
    W takiej pięknej scenerii prezentują się niezwykle :)
    Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają jak owocki;) świetne zestawy i piękne zdjęcia
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne pamiątki przygotowałaś:-) Ale miałaś pewnie fajowy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko jak ja się ciesze, że jestem posiadaczką takiej bransoletki i całego woreczka różyczek. Piękne są, a w naturze jeszcze ładniejsze. dziękuję !!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma to jak znaleźć skarby we własnym ogrodzie!
    jeszcze garnek złota na końcu tęczy by się przydał ;)

    a najważniejsze, że te skarby trafiły w nasze ręce i będą miłym wspomnieniem pięknie spędzonego czasu w mieście piernika! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje skarby trafiły również do mnie i jestem oczarowana i zachwycona z ich posiadania. A sesja zdjęciowa jak zwykle mnie urzekła przez te twoje szuwary bardzo kolorowe tej jesieni. Przesyłam pozdrowienia i usciski

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne komplety :) A zdjęcia na liściach rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolczyki,w tych jesiennych liściach wyglądają bajecznie :) bransoletki to już wyższa półka, śliczne są :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda, cuda trafiły również do mnie. Kolczyki i Toruńska bransoletka będą wspomnieniem przemiłych chwil razem spędzonych. Piękne zdjęcia, jak zwykle. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Magiczny ten Twój ogródek. Kolczyki pięknie wyglądają na listkach :)
    Nic tylko wziąć koszyczek i zbierać :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wytworki. :)
    Sesja w listkach fantastyczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń