niedziela, 2 grudnia 2018

Fałszywe, świąteczne kółeczka - podsumowanie listopada 2018

Witajcie
Dzisiaj czas na zebranie wszystkich prac, które powstały w listopadzie 2018 jako nastrajanie się do Świąt Bożego Narodzenia. Tematem LINK były prace świąteczne, a dla chętnych poćwiczenie tzw. fałszywych kółeczek. Muszę przyznać, że zadanie odrobiłyście na 6. W tej edycji udział wzięło 11 osób i powstały przepiękne prace. To już zwyczajowo najpierw baner:


i trochę zbliżeń, czyli jak to było po kolei:
Tereska pokazała jako pierwsza las choinek i gwiazdkę Iwonki LINK



Elżusia wysupłała dwie śliczne gwiazdki-śnieżynki LINK


Dorota co ma kota, sąsiadka moja uporała się ze stawaszowymi gwiazdkami, czyli ćwiczenie czyni mistrza :-)

 LINK

Ola, matka chrzestna pomysłu na fałszywe kółeczka zrobiła cudne stado śnieżynek i dzwonek-choinkę, bo tutaj zdania są podzielone LINK



Marylka, także przygotowała całkiem pokaźną "kupkę" śniegu :-) 

 LINK

Renia poszła także w kierunku śnieżynek i wysupłała sześć piękności:

 LINK

Agnieszka przygotowała cudne bombki w gatkach :-)

 LINK

Splocik ma dwie nowe zakładki i jeszcze gwiazdeczki :-) LINK



Carpediem sięgnęła, po piękny wzór Iwonki i zrobiła go w czterech odsłonach, bardzo fajny efekt :-)

 LINK

Karolina ma także gwiazdkę od Iwonki i kilka mniejszych LINK



a ja mam skromne dwie śnieżynki z wzorów Iwonki LINK


Pięknie nam się zrobiło, biało i świątecznie, ale kto spróbował choć raz zrobić frywolitkę, ten wie, że to pracochłonna technika i trzeba zaczynać wcześniej. Śliczne prace powstały :-) Cieszę się, że sięgacie po nowe elementy techniczne, a i te z poprzednich lekcji są wykorzystywane - brawo MY. Chciałabym także jeszcze raz podziękować Iwonce Zajdel za udostępnienie wzoru gwiazdki, jest piękny i Dziewczyny chętnie po niego sięgnęły - dziękujemy bardzo. A użyte w nim także kółeczka-Józefinki pewnie się jeszcze tutaj pojawią :-)
Na tym kończę, pozdrawiam wszystkich zaglądających bardzo serdecznie 

do zobaczenia wkrótce

Justyna


14 komentarzy:

  1. Ojej, jakie piękności, same wspaniałe prace. Przesuwałam ten wpis w dół i w górę po kilka razy, żeby sobie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny zrobiły kawał dobrej roboty,wszystkie prace zebrane w całości robią wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja świąteczna, cieszę się, że mam z nią trochę wspólnego:-) Pozdrawiam znad supełków:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace! Wszystkie są piękne ale najbardziej zauroczyły mnie choinki Tereski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja w klimacie świątecznym, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech.. marzenie moje niedoścignione .. a może kiedyś .. i mnie sie uda zrobić takie cuda. Piękne wszystkie prace . Żebym tak jeszcze wiedział co to fałszywe kółeczka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te frywolitkowe śnieżynki nie mają sobie równych, przepiękne prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!! tyle piękności tu widzę, och, kiedy ja się nauczę tych kółeczek normalnych, a co dopiero fałszywych. Póki co robią się kartki świateczne z otrzymanych przydasió, a na czółenko przyjdzie chwila i... cos wysupłam. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę i patrzę i nadziwić się nie mogę. Pięknie.Ty masz chyba zaczarowane czółenko lub bardziej niż moje posłuszne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie śliczne prace. Na choinka takie piękne ozdoby będą robić wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prace :) I jak pięknie sfotografowane, sama przyjemność je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękności! Napatrzeć się nie mogę 😊 Brawo dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń