sobota, 16 grudnia 2017

Złocimy :-)

Witajcie :-)
Czas szybko ucieka i do Świąt coraz mniej czasu, ale w ramach delikatnego zwolnienia, może odpoczynku, chciałabym pokazać Wam moje decu-wytwory. Szykowane specjalnie na naszą kolejną lekcję wspólnej nauki decu, a w tym miesiącu tematem są złote święta, szczegóły można sobie przypomnieć TUTAJ. Ja poszłam dwukierunkowo, a więc w opcję na delikatne dodatki w złocie i złoto na bogato. Bardziej mi wyszła opcja "delikatna" więc od niej zacznę. Zakupiłam trzy malutkie choinki ze sklejki, a potem okleiłam je serwetką, brzegi pomalowałam złocącymi się pastami, do tego tego trochę chlapania i "wisienka na torcie, czyli …. a zresztą zobaczcie sami:


Są choineczki, ale jest i maleńki konik na biegunach jako prezent :-)




Mnie się takie drobiazgi podobają, a dodatkowo mogą służyć jako zawieszka do prezentu itp.
Zrobiłam także w wersji "na bogato" dwa medaliony, ale nie jestem z nich zadowolona. Nie są jakieś szkaradne, ale jakoś cała kompozycja nie do końca mi gra. Zdecydowałam się pokazać, więc niech będzie. Pierwsza cała w złocie, z odciskiem choinki również na złoto, trochę szablonów, potem postarzanie, patynowanie, ale ….. na razie musi tak zostać:



Szału nie ma :-)
Drugi medalion, z gwiazdką-śnieżynką, spękaniami i sznurkami. Tutaj nadaje się do pokazania jedna strona, bo druga będzie wisieć tak, żeby nie było jej widać, ale ta z gwiazdką jest ok.



Cóż, nie zawsze wszystko musi być idealnie, ale może trzeba więcej ćwiczyć, a nie tylko czółenkami machać :-) Choinki i gwiazdki biorą udział w świątecznej lekcji decu:


Zapraszam do udziału, zwłaszcza że większość osób się wypowiedziało za kontynuacją cyklu nauki decu, więc pędzle w dłoń i … zapraszamy do pokazywania Waszych Tworów :-)
Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam serdecznie

do zobaczenia

Justyna

26 komentarzy:

  1. Trochę się czepiasz tych swoich prac :) Mnie jak zwykle zachwycają.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że w temacie decoupage muszę się jeszcze wiele nauczyć. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Swoje - świąteczne też wykonałam , ale jak na razie w ogóle mi się nie podobają... Żałuję, że wcześniej tu nie zajrzałam. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy więc do wspólnej nauka-zabawy w naszym cyklu decu krok po kroku :-) Dziękuję za docenienie :-) pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Świetne choineczki, a bombki też wyglądają moim zdaniem bardzo dobrze, na pewno dodadzą wiele uroku choince :) Nie wiem co z nimi nie tak, ale rozumiem, bo sama jestem krytyczna w stosunku do swoich prac... warto czasem trochę odpuścić :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko mnie sie wszystko podoba;)
    a śnieżynka nie tylko jest ok, ale jest świetna i pięknie będzie wyglądać na choince,
    Buziaki przesyłam i spokojnej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby i szczodrze pozłocone :) Mnie się podobają, choć czasami mam podobnie, że nie do końca jestem zadowolona ze swojej pracy...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam z wielką przyjemnością Twoje ozdoby!piękne są😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko pięknie Ci wyszły te złocenia.Choineczki są cudowne a na medaliony nie narzekaj bo też wyszły extra, zwłaszcza ta gwiazdk mi się bardzo spodobała.
    Moje złocenia też gotowe, przed świętami się zjawię u żabci.
    Pozdrawiam
    P.S Dziękuję za cudną kartkę, dobrze że na kopercie był adres nadawcy bo bym miała zagatkę od kogo dostałam takie śliczne frywolitowke bombki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie idealnie:)))ale znam ten ból,że autor jest zawsze niezadowolony ze swojego dzieła:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Choinki rewelacyjnie ozdobione i świetne zdjęcia.
    Medaliony też śliczne będą piękną ozdobą.
    Dziękuję za piękną kartkę. Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. super prace :) choinki piękne :) medaliony też więc nie bądź taka krytyczna wobec siebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Choineczki są śliczne Justynko ale i bombki wyszły fajnie. Mają swój niepowtarzalny styl i uroczy klimat. Każda z nas czasem robi coś, z czego nie do końca jest zadowolona ale to nie znaczy, że innym się nie spodoba.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też się podobają! Ta z choinką jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocze są te choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A widzisz, czego nie dotkniesz, to w złoto zamieniasz:-) Bardzo fajne złocenia, podobają się nawet mi, czyli nie złotolubnej. Na zdjęciach wszystkie prace wyglądają perfekcyjnie, więc albo są perfekcyjne, albo jesteś perfekcyjnym fotografem;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ogromnie krytyczna wobec swoich prac, więc rozumiem Twoją niepewność co do bombek, ale zupełnie nie potrzebnie ;) Wyszły świetnie, jedna lepsza od drugiej i trudno wybrać ładniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace a Twój samokrytycyzm dodaje im tylko uroku. Ja tych niedociągnięć nie widzę i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te Twoje ozdoby, te delikatne i te bardziej złote :) Wiem jak to jest, kiedy sama tak do końca nie jesteś zadowolona z końcowego efektu, ale mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombka wygląda jak z miedzi :) Medalion jest śliczny- ale rozumiem, że czasami mniej znaczy lepiej i w pełni podzielam zachwyt nad choineczkami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynka, czy ze złotem, czy na złoto, jak dla mnie to idealnie. Piękne choineczki i medaliony 😀
    Czasowo nie wyrobiłam, a teraz nie mam dostępu juz do materiałów (ale moze w styczniu pokażę moje złoto, jeśli dokończę)

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko, życzę Ci zdrowych i pięknych Świąt, takich które na długo pozostają w pamięci :) Świąteczne uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę zdrowych, radosnych i pełnych ciepła Świąt,
    spędzonych w przyjaznym gronie.
    Te ozdoby są fantastyczne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Suuuper - te medaliony właśnie najbardziej mi się podobają :) :)

    OdpowiedzUsuń