piątek, 1 grudnia 2017

Decu na święta w złocie :-)

Witajcie :-)
Kolejny miesiąc przed nami, a zaczynamy go z impetem śnieżnym. Czas więc na kolejny temat decu- grudniowego decu. Zanim jednak przejdę do konkretów, chciałabym zadać Wam pytanie. Zastanawiałyśmy się z Renią, nad kontynuowaniem cyklu, bo w zasadzie tematy techniczne się nam skończyły. Można by pozostać przy wspólnym decu, ale może na zasadach bardziej podania motywu, czy stylu. Napiszcie proszę szczerze, czy jesteście zainteresowanie kontynuowaniem cyklu i w jakiej formie. My się zastanowimy i coś zadecydujemy. Piszcie śmiało - bardzo proszę.
Teraz czas na temat i jak się zapewne spodziewacie z racji na nadchodzące święta będzie to zdecydowanie świąteczne decu, ale obowiązkowo trzeba zastosować kolor złoty w ilości dowolnej. Można szaleć i zrobić pracę "na bogato", albo dużo skromniej i dać tylko odrobinkę :-)
To zaczynamy, na początek baner, już znany, ale jakże pasujący


i  kilka inspiracji:
na początek złota bombka z tutorialem Ani Korszewskiej - TUTAJ


lub również Ani autorstwa cudo choinka - LINK


albo jeszcze wiele innych:

 link

 link

 link

 link

 link

może być baaaaaardzo stare złoto:


a tutaj też widzę i decu i złoto :-)

 link

Jak się zapewne zorientowaliście nastrój mamy baaaardzo świąteczny i baaaaardzo liberalny :-)
Mam nadzieję, że temat Wam odpowiada. Na tym kończę, przypominam, że czekamy na Wasze opinie o dalszych losach zabawy. A teraz już pozdrawiam baaardzo serdecznie

Justyna

P.S. Temat frywolny u Reni TUTAJ - zapraszam :-)


<!-- end InLinkz script —>

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie świetny temat choć bardziej w srebro mnie ciągnie to i tak coś w złocie przygotuję:)
    czas wziąć się do roboty, bo przed samymi świętami to już raczej nic nie zrobimy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już coś mam!! i jeszcze dziś pędzę jak na skrzydłach na warsztaty w tym temacie, także na pewno będzie złoto i świątecznie:) Co do kontynuacji, to chyba nie zdarzyło mi się opuścić żadnego miesiąca, więc czegoś by mi brakowało gdybyście skończyły zabawę:) Myślę, że to dobry pomysł z tym motywem bądź stylem bo i tak pewnie powstaną zupełnie różne prace:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje, poczułam się zainspirowana :) Niewykluczone, że może dorzucę coś od siebie... ale nic już nie mówię, żeby nie zapeszać (zwłaszcza, że czas przed świętami jeszcze bardziej się kurczy).
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat idealny na grudzień. Piękne inspiracje. Listopad odpuściłam, ale z grudniem powinnam dać radę.
    Ja to jestem na tak, na kontynuację. Ale właśnie takjhak proponujecie, z podaniem motywu 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jak zwykle będę Wam kibicowała:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje :) Ja też będę tylko podziwiała i kibicowała, bo decu nie jest moją mocną stroną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zabieram się za pracę.
    I chętnie będę brała udział w kontynuacji zabawy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Już jest :-) Gapa ze mnie, ale się poprawiłam :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Najważniejsze, że już jest:))

      Usuń
  9. Fajny, świąteczny temat. Cos tam w głowie już świta :-)
    Co do kontynuacji zabawy to myślę, być powinna, aczkolwiek ja mam ostatnio z decu pod górę. Ale nie odpuściłam ani jednego miesiąca więc dam chyba radę , przynajmniej się postaram.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak . Znowu nie trafiłam na czas. Oczywiście temat świetny, choć zapewne po świętach do zrobienia na spokojnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń