piątek, 18 sierpnia 2017

Róże :-)

Witajcie
Dzisiaj nie będę Was męczyć znowu frywolitką :-) chociaż bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami. Cieszę się, że spodobała Wam się moja interpretacja tematu różowego morza :-)  Teraz jednak chciałabym pokazać Wam pracę, która powstała w naszej wspólnej nauce decu, w jego wakacyjnej odsłonie z kwiatami w tle :-) (temat można przypomnieć sobie tutaj). Przygotowałam pudełko z przegródkami i szybką, które wykorzystuję, do przechowywania koralików. Jest to już ostatnie z pięciu, które kiedyś kupiłam i w zasadzie na nich uczyłam się decu. Na pierwszym ćwiczyłam transfer LINK, na drugim spękania jednoskładnikowe LINK, na trzecim transef zdjęć LINK, a na kolejnym sgraffito LINK, a teraz mamy free style.
Nie ma jednak co gadać, tylko czas na prezentację. Pudełko ozdobione serwetką (klejoną na żelazko) w błękitne (a jakże) róże, potem postarzane, pociapane i na koniec, jako ta wisienka na torcie, moja ostatnia miłość czyli odlew z foremki, również w róże :-) To proszę bardzo - oto ono:



jest już oczywiście zasiedlone, bo bardzo fajnie się korzysta z tych pudełek z szybką.
To może jeszcze kilka zbliżeń na detale:





Pudełko wędruje na nasze wakacyjne decu:


Na tym kończę, pozdrawiam Wszystkich zaglądających bardzo serdecznie i do zobaczenia wkrótce :-)

Justyna

23 komentarze:

  1. Lubię bardzo niebieskości. Bardzo ładnie wyszło, a na dodatek pudełko przydatne.
    Piękny ten różny odlew ! Chyba dałabym mu jednak więcej bieli, żeby się bardziej odcinał od tej ślicznej serwetki.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie zostało ozdobione to pudełko. Lubię takie niebieskie motywy.
    A takiego pudełka z szybką jeszcze nie spotkałam, sama bym chętnie nabyła.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a pudełka kupiłam w sklepie Creativehobby i dalej tam są:
      https://www.creativehobby.pl/product-pol-25077-Drewniane-pudelko-z-9-przegrodkami-13x17-cm.html
      pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Z motywów kwiatowych, to ja najchętniej folk ewentualnie delikatnie zdobiona porcelana, ale w sumie niebieskie róże mogłabym polubić. Bardzo fajnie wyszło, bo nie za słodko, z pomysłem, a do tego przydatnie. Pozdrawiam z nocnego posiedzenia w ogrodzie:-)
    P.S. Dziękuje za przesyłkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko piękne to pudełeczko , serwetkę mam ale ja tym razem postawiłam na klasykę . Róże w niebieskościach też mi się podobają. I fajnie że jest ta szybka, koraliki widać ale się nie wysypią.
    Odlew różany świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ci wyszło to pudełeczko. Ciekawe z tą szybką. Nawet korale dopasowałaś kolorystycznie. Tylko ten odlew też zostawiłabym biały 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kolory :) całość wygląda jak malowana a nie jak z decoupage ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne świetne pudełko przygotowałaś:)
    lubię te niebieskie serwetki, dają niecodzienny klimat
    był czas gdy szukałam tych pudełek i nigdzie nie było, zobaczymy teraz, przydały by mi sie ;)
    miłego weekendu życzę
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, a link do sklepu wstawiłam w komentarzu powyżej, pudełka - są dostępne.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Pudełko jest śliczne.Pomieści wiele drobiazgów. Miło będzie po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie z kolei jakoś ciężko przekonać się do tych pudełek z szybą (mam kilka nieozdobionych) - ale myślę, że do Twojego bym się przekonała bez problemu, bo wygląda ślicznie :)
    pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne , świetnie Ci wyszło. Aż mam ochot takie zamówić ( zobaczyłam link) i może zrobię coś podobnego? Śliczne róże i kolorek rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, różane pudełko! Uwielbiam takie piękne przedmioty, które dodatkowo są praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna niebieskość, na ekranie mojego komputera to taki indygo. Muszę się przyjrzeć tej Twojej "Szkole", bo u mnie w kuchni pojemnik na butelki też czeka na ozdobienie tą techniką. Jak do tej pory nie jest to moja bajka, ale w sumie spróbować zawsze można. Podziwiam Twój zapał do zgłębiania nowych technik. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te niebieskości! Odlewy są wciągające:)) Pięknie tu pasują te różyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne pudełeczko! niebieski kolor bardzo lubię, a uroku dodają te wykonane z foremek:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pudełeczko. Ostatnio bardzo lubię niebieski kolor:) Te odlewy są ciekawe i dodają uroku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne różane pudełeczko:)Fajnie wyglądają te odlane róże.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani Praktyczna...;D

    czyli i praktycznie i pięknie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pudełko. Kiedy widzę niebieskie róże od razu przypomina mi się sztuka ,,Szklana menażeria,, - Jadwiga Barańska mówi ,,chorowałam dłużej,, a Ignacy Gogolewski zdziwiony pyta ,,niebieskie róże,,?

    OdpowiedzUsuń