wtorek, 1 sierpnia 2017

Wakacje z decu cd

Witajcie :-)
Zaczyna się nowy miesiąc, czas więc ogłosić kolejny temat w naszej wspólnej nauce decu. Będzie więc krótko, bo upały doskwierają, a ponieważ wakacje nadal trwają to postanowiłyśmy być wyrozumiałe i damy kolejny luźny temat. W tym miesiącu ponownie dowolność, można zrobić każdą pracę decu i zostanie ona zaliczona, a dla chętnych prosimy zainspirować się kwiatami ogrodowymi, czyli róże, hortensje, goździki i wszelkie inne kwiaty mile widziane. Żeby nie przedłużać wstawiam baner, a inspiracje pozostawiam już WAM "hulaj dusza, piekła nie ma"


To jak? może być taki temat?

wstawiam więc żabę i uciekam się chłodzić, bo ja to raczej człowiek umiarkowanych klimatów jestem

pozdrawiam serdecznie

Justyna


12 komentarzy:

  1. Justynko uwielbia Was obie :-) Róże moje ulubione motywy coś się zdziała w temacie wakacyjnym .
    U mnie w południe temperatura na słońcu doszła do 50 stopni , myślałam że zdechnę.
    Pozdrawiam i życze chłodnej nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kwiaty!!! myślę więc, że dam radę:)) byle ciut chłodniej się zrobiło:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię decu z motywami róż:) Jestem ciekawa jakie kwity wybiorą dziewczyny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa tych wszystkich kwiatów. Będę podglądać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję. Wspaniale. Zabawę czas zacząć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. temat fajny lekki i przyjemny, a że mamy kolejny miesiąc to i trzeba coś wymyślić:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno powstaną cudne kwiatowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sierpień mi się skurczył :-). Taki fajny temat, a ja w lesie. Ciekawe czy moje preparaty jeszcze nie powysychały...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię decu z motywami róż:) Jestem ciekawa jakie kwity wybiorą dziewczyny.


    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna zabawa, postanowiłam przyłączyć się! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak! Te upały dały się we znaki!
    Ja juz przy 25 stopniach zdycham... więc profilaktycznie nawet nie patrzyłam na termometr coby na samą myśl udaru nie dostać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justysiu, nie często jestem, ale kwiatowego decu odpuscić nie mogłam :)
    Pozdrawiam was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń