wtorek, 2 lutego 2016

Podsumowanie frywolitkowego zadania nr 22

Witam!
Dzisiaj będziemy się zachwycać, a tak naprawdę ponownie zachwycać sercami, które powstały w styczniu, w temacie 22 zadania w oswajaniu frywolitki (szczegóły TUTAJ). W tej edycji wzięło udział 10 osób i powstały same cuda. Jak zawsze dziwię się jak bardzo różne prace powstają w jednym temacie i zachwycam się każdą. To na początek baner:


A teraz popatrzcie na te piękne prace z bliska:
- Magda przygotowała zakładkę LINK


- Tereska ozdobiła frywolitką filcowe serduszka LINK


- Renia zrobiła piękny zestaw LINK:


- Ola pokazała serce objęte w ramy i śliczną zawieszkę LINK:



- Bożenka przygotowała kolczyki i jeszcze jedno serce gratis LINK:


- Dorota ma dla nas takie śliczne drobiazgi LINK


- Kazia natomiast takie cudo LINK


- Anetta zrobiła soczyście zieloną zakładkę LINK:


- Asia ozdobiła serduszkiem kartkę LINK:


- a ja jak zwykle mam nową biżuterię LINK:


Jest co oglądać, prawda? Wszystkie prace piękne, a każda oryginalna.
To może dzisiaj będzie oszczędnie w słowach :-) Zapraszam jeszcze tylko na nowy frywolny temat do Reni, a po temat decu TUTAJ

pozdrawiam bardzo serdecznie

Justyna

14 komentarzy:

  1. Kawał dobrej roboty zrobiłyśmy..... cudne zestawienie Justynko i ile możliwości na obdarowanie bliskich :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko piękne te serduszka , zresztą frywolitka piękna w każdym wydaniu. Trudno wybrać faworytkę. I mam wrażenie , że coraz Was więcej w tej nauce i to cieszy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale cudowności :) Każde serducho piękne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! Ja jestem zielona w temacie frywolitki, niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle najpiękniej wyglądają nasze prace w kolażu- widać jak na dłoni co nam w duszy gra lub jak wolicie bliskie sercu :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i różnorodne wyszły nam serduszka - każde inne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są wszystkie. Tak patrzę na Wasze podsumowania i z żalem stwierdzam, że mogłam z Wami rozpocząć frywolitkę. Teraz to trochę za późno, aby dołączyć. A sama nie mogę się zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne serduszka dziewczyny zrobiły,Ja nie zdążyłam,może w lutowym zadaniu coś mi się uda zrobić :)
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  9. Frywolitka to dla mnie czarna magia, ale bardzo chętnie ją podziwam na innych blogach. Wspaniałe prace dziewczyny zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że jak przyjdę do Ciebie, to będę miała czym się zachwycić :) Urzekła mnie ta zakładka Reni! Ach!
    Wspaniała prezentacja!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne serduszka, każde jest piękne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak! jest co podziwiać!
    a im dłużej się przyglądam w tym większą depresję popadam!
    oj, długa jeszcze droga przede mną! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne serduszka powstały:)

    OdpowiedzUsuń