piątek, 1 stycznia 2016

Frywolitkowe zadanie nr 22

Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku!
A Nowy Rok najlepiej powitać nowymi zadaniami:-) Nie będę Was jednak zmuszać do robienia wszystkiego od razu, macie na to caaaaały miesiąc.
Żeby nie przeciągać napiszę od razu, że tematem 22 już frywolitkowego zadania będzie "SERCE" Takiego jeszcze nie było, a temat przydatny, tak nam się z Renią wydaje, bo to zaraz w lutym walentynki, a potem Dzień Matki itd a serce jest potrzebne przecież zawsze:-) dobrze go także czasami dostać, byle tylko nie złamać :-)


Robimy więc serca duże i małe, proste i te bardziej skomplikowane. Poniżej kilka przykładów:

 link

 link

 link


 link

 link

 link

 link

te są bardzo proste
 link

a pamiętacie cluny?  może ktoś się skusi :-)
 link

 link

i jeszcze takie:
 link

 link

Chyba wystarczy, bo mogłabym tak jeszcze długo. Mam nadzieję, że pojawi się wiele pięknych prac, bo temat daje wiele możliwości.
Na dzisiaj kończę, jeszcze raz dziękuję za życzenia, Wam także życzę wszystkiego najlepszego na Nowy 2016 rok.

pozdrawiam serdecznie

Justyna

P.S. Zaglądnijcie do Reni po nowy temat decu.

18 komentarzy:

  1. Jaka różnorodność! a poza tym temat "serce" ma w sobie taki ładunek emocji, że już się cieszę na Wasze prace:))

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ten temat bardzo odpowiada i już mam kilka pomysłów, ale jak znam swoje możliwości to pewnie na jednym sie skończy, niestety
    Odpowiada mi temat tak bardzo że z rozpędu zrobiłam nie ten banerek co trzeba, ale juz się poprawiłam:D
    pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego, w Nowym Roku, a szczególnie tego, żeby był lepszy i spokojniejszy od ubiegłego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nich nam serce rośnie <3, albo stuka w rytmie czółenka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj będę miała co podziwiać. Temat w idealną porę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow po prostu piękne inspiracje :) czekam na efekty jak zawsze pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne przykładowe prace, a sam temat świetny, bo taki uniwersalny :) Będę podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na walentynki będą jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny temat:) Serca mam już opanowane, więc na pewno coś zrobię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny temat a inspiracje zapierają dech w piersiach. Oj coś czuje , że dziewczyny rozwiną skrzydła na tym temacie i powstaną piekne serduszka a ja sobie będę podziwiać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny temat. Na Walentynki przydadzą się serduszka.
    Na pewno coś wymyślę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super temat, może się skuszę i coś zrobię :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny temat:) Juz jedno serduszko udało mi się wysupłać:) To może i teraz pójdzie, tym bardziej, ze tyle pięknych inspiracji:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle na ostatni gwizdek, ale się wyrobiłam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niemożliwe !? Serca są oszałamiająco piękne !!!

    OdpowiedzUsuń