wtorek, 14 lipca 2015

Co było w koszyku?

Witam!

Ostatnio pokazywałam jak wykorzystuję koszyk od Oli i Wasze sprawne oczy wypatrzyły oczywiście robótkę. Na zdjęciu tak się ułożyło, że przeważało piękne bordo, ale robótka jest kilkukolorowa. Już od jakiegoś czasu chodził mi ten pomysł po głowie, ale jakoś brakowało weny do jego realizacji. Jednak wena przyszła, zmobilizowała mnie i oto mam. A co mam? oczywiście może być mowa tylko o nowej torebce. Jest moja i tylko moja, zrobiona z kwadratów według TEGO wzoru, w trzech kontrastowych kolorach: bordo, zieleń i róż. Kwadraty połączone granatem, według TEJ inspiracji. Całość podszyta podszewką, a wszystkie dodatki także szydełkowe, nawet drewniany guzik dostał koszulkę. To pokazuję, bo co tu dużo gadać:



Podszewka jest moją wielką dumą, bo szyć to ja nie potrafię :



a i ten guzik :-)


Jestem bardzo zadowolona ze swojej torebki :-) Kolory na zdjęciach wyszły trochę bledsze, niż w rzeczywistości.  A i muszę tutaj bardzo pochwalić moje koleżanki z pracy, bo jak pierwszy raz pokazałam moje kwadraty to zareagowały bardzo ładnie, czyli były ochy i achy, stwierdzenia typu "jaka designerska" "jak od najlepszego projektanta" itd czyli adekwatna reakcja :-) Dziękuję :-)
Mam nadzieję, że Wam także spodobał się mój szydełkowy wyrób :-) Ja noszę go z dumą.
Na tym dzisiaj kończę, bo jestem troszkę zmęczona. Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie miłe słowa. Do zobaczenia wkrótce, pozdrawiam

Justyna

P.S.
W komentarzach pod postem z pufą pojawiły się pytania jak zrobić włóczkę z T-shirtów, zamieszczam więc poniżej kilka linków do tutoriali. Piszą w nich o T-shirtach bez bocznych szwów, jak wykorzystuję i te ze szwami tylko podczas szydełkowania trzeba wówczas chować te łączenia. Te z koszulek bez szwów oszczędzam na takie robótki gdzie obie strony muszą być ładne :-)
https://wnetrzedlasmyka.wordpress.com/2015/04/19/jak-zrobic-wloczke-z-t-shirtow/
http://yadis.pl/1066/jak-zrobic-t-yarn-czyli-wloczke-z-koszulki.html
http://niebieskiigielnik.blogspot.com/2013/03/koszyk-z-t-shirtow-woczka-z-t-shirtow.html

37 komentarzy:

  1. Justynko jestem zachwycona . Piękna torebka!!!!Chodzi mi po głowie coś podobnego i chyba muszę się zabrac do szydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Designerska i jak od projektanta, albo i lepiej, bo niepowtarzalna, w pełni zasłużone te achy i ochy, więc dołączam do nich z przyjemnością.Też bym nosiła dumnie. A wiesz, że ja też sobie dziergam torbę, ale tego lata chyba nie zdążę jej skończyć;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać Justynko,że torba jest zarąbista i ma tak piękną kolorystykę ,jestem nią zachwycona.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna :-) widziałam coś podobnego kiedyś w gazecie ... Sandrze chyba ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna torba :-) Wspaniałe kolory i śliczny wzór - bardzo mi się podoba.
    Jestem pod wrażeniem. A podszewka wszyta perfekcyjnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko piękną torbę przygotowałaś!
    Podoba mi sie i pomysł i wykonie i kolorystyka:D
    a wszyć taką podszewkę to trzeba umieć szyć i wcale do łatwych rzeczy nie należmy :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna! Naprawdę jak od najlepszych projektantów!

    widziałam już taki kształt torby, ale z klasycznych granny. Ten kwadrat nadał jej elegancji i uroku. Uwielbiam go, właśnie kończę z niego poduszkę, ale tak mnie dziś zainspirowałaś, że chyba też się pokuszę o taką letnią torbę! Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ochy i achy zasłużone, bo torebka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko torba jest genialna , wszystko mi sie w niej podoba cudny wzorek , cudne kolrki i co Ty tum makaron na uszach wieszasz z ta podszewka , przecież zawodowa krawcowa by tego lepiej nie zrobiła !!
    Jednym słowem cud miód i malina !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwię, że koleżanki były zachwycone bo torba jest wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczka jest niesamowita- cudna po prostu!!!!!!!!! Brawo!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. się nie dziwię, że były same ochy i achy, bo torebka jest faktycznie fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny pomysł! Gratulacje, naprawdę udana praca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I cóż można dodać do powyższych zachwytów, w pełni zasłużonych :) ?
    Torba wygląda świetnie, podszewka też. Kolory cudne, wykonanie jeszcze bardziej.
    I masz pewność- nikt takiej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torba - i wzór, i forma i kolorystyka:) Przyłączam się do achów i ochów koleżanek z pracy, bo są w pełni uzasadnione. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko, naprawdę torba jest designerska! Super odlotowa i fantastycznie wykonana! A podszeweczka idealnie dopasowana.
    Gratuluję - świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka boska ! Uwielbiam wszystko, co robione z elementów ;) jak dla mnie idealnie dobrane kolorki- zachwyt koleżanek w pracy wcale a wcale mnie nie dziwi :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Super torba.Kolor,wzór kwadracików i wykonanie. Wcale się nie dziwię, że jesteś dumna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba jest ekstra!!! a ty jesteś niesamowita....podziwiam twoje zdolne raczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna torba,jesteś zdolniacha i podszewka wszyta własnoręcznie brawo !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja, zdolna z Ciebie bestyjka Justynko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja, zdolna z Ciebie bestyjka Justynko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja, zdolna z Ciebie bestyjka Justynko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest po prostu wspaniała! Bardzo mi się podoba, świetna kolorystyka i faktycznie jak od najlepszego projektanta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna ta torba! Ja też kiedyś zapragnęłam dzierganej torebki, zrobiłam całkiem ładną choć mniejszą, ale niestety poległam na wszywaniu podszewki, także teraz tylko podziwiam takie dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna!
    batycki niech się schowa ;-)
    i te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna!!! kolory .... takie żywe! Jak nie umiesz szyć, przecież poszewkę uszyłaś i to nie taką prosta!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna torebka, bardzo ciekawe połączenie kolorów. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Torba jest rewelacyjna, super wzór i połączenie kolorów,

    OdpowiedzUsuń
  30. No po prostu zaniemówiłam, szczęka opadła, aż zahuczało. Jest zarąbiaszcza. Zazdraszczam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  31. No po prostu zaniemówiłam, szczęka opadła, aż zahuczało. Jest zarąbiaszcza. Zazdraszczam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  32. torebka jest prześliczna, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam :) Rzeczywiście koleżanki miały rację - torebka prosto z wybiegów :)))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfekcyjna i śliczna!
    że też wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O jaka cudna!!! I kolory tak pięknie dobrane. W życiu bym nie wpadła, że można tak połączyć i efekt będzie powalający.

    OdpowiedzUsuń