niedziela, 27 lipca 2014

Nauka frywolitki, zadanie 5 - "poplątane z pomieszanym"

Witam upalnie Wszystkich zaglądających!
Dziś wyzwanie na sierpień, które przygotowała Renia. Tematem będzie tzw wzór/splot celtycki, czyli wszystko co się przeplata, przenika i zawiązuje (jakby sama frywolitka nie opierała się na supełkach). Oto baner do pobrania:


Zajrzyjcie do Reni bo jest tam wiele pięknych wzorów i inspiracji.
Teraz jeszcze tylko kilka słów wyjaśnienia, bo nowy temat miał się pojawić 31 lipca. Jak już wcześniej napomykałam postanowiłyśmy troszkę zmienić nasz system nauki. Otóż będziemy jak dotąd proponować nowe tematy/wzory, aby dalej się rozwijać i będą również wyznaczane ramy czasowe, jednak będzie można publikować swoją pracę w ciągu całego wyznaczonego czasu. Czyli jeżeli ktoś zrobi "poplątańca"jutro lub za tydzień to sobie wstawia post kiedy chce, a my po prostu na koniec miesiąca zrobimy podsumowanie. Będzie to zresztą robić ta z nas która zadawała temat. Prosimy więc, żeby osoby które uczą się z nami wstawiały komentarze z odnośnikami do swoich prac na naszych blogach, a my je później zbierzemy w całość. Mam nadzieję, że będziecie zadowolone z tych zmian.
Na koniec przypominam, że mamy jeszcze kilka dni na dokończenie tematu "LATO w koło" publikujcie więc, pokazujcie, a ja zrobię piękną wspólną fotkę, którą pokażę 31 lipca w czwartek. Do zobaczenia więc i pozdrawiam serdecznie :-)

12 komentarzy:

  1. Poczytałam już u Reni i obejrzałam te cudne poplątańce. zaczynacie mnie pozytywnie nakręcać . Kurcze a może jednak spróbuję :-) No raczej nie poplątańce , hehehe . Ale kiedys kto to wie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam u Reni to wyzwanie: Dziewczyny świetnie sobie radzicie i wysoki stopień trudności .Tempo zrobiłyście nie lada. Ale co tam młode i odważne oraz bardzo zdolne , nie ma sie czego bać:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie jestem gotowa na frywolitkę, ale kiedyś na pewno, bo bardzo mi się ona podoba!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać nowych prac, bo wzory celtyckie uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jednak się skuszę na TO konkretnie wyzwanie, bo lubię celtyckie wzory, chociaż nie jestem już tak bardzo początkująca w tej technice :)) Wypatrzyłam już nawet wzór z którym chcę się zmierzyć :) Tylko nie wiem gdzie wstawić potem ten odnośnik do mojej pracy? Czy pod tym konkretnie postem z 27 lipca, czy pod następnymi postami które opublikujesz do czasu zakończenia wyzwania też można?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być pod tym, może być pod następnymi, na pewno nie przegapię Twojej pracy. Zamierzam się zmierzyć z tzw żabą, to powinno być łatwiej.

      Usuń
  6. Frywolitka jak dla mnie trochę zapętlona jeszcze, ale jak się podszkolę, to w przyszłości pokażę moje frywolitkowe przeplatanki :)
    Pozdrawiam wakacyjnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z chęcią pooglądam to co stworzycie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bym się chciała nauczyć frywolitki, choć malutkiej, ale muszę zacząć od początku, jak mi się uda zdążyć podłapać cokolwiek, to moze spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie znalazłam Twojego bloga wcześniej. Frywolitka to takie moje ciche marzenie. Może się spełni i dam radę rozeznać się w tych supełkach i węzełkach. Na razie pooglądam u Ciebie i zostaję na dłużej. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, coś mi sie dzieje z bloggerem i widzę, że nie ma mojego komentarza:( bu
    Już nie mogę sie doczekać to co przygotujesz Ty i inne chętne w tym jak i w poprzednim wyzwaniu:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie wykonałam pracę do zadania 4 - Lato w koło
    http://ewaem4.blogspot.com/2014/07/oswajanie-frywolitki.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń