poniedziałek, 7 lipca 2014

Moje pierwsze "polne kwiaty"

Witam!
Zgodnie z obietnicą dzisiaj chciałam powrócić do frywolitki, którą pokochałam miłością wielką. Na tyle już zrobiłam się zarozumiała i poczułam się pewna w tej technice, że zaczęłam wymyślać własne wzory. No może to dużo powiedziane, ale część dzisiejszej pracy zrobiłam według własnych pomysłów. Ale od początku. Jak zapewne dobrze pamiętacie uwielbiam szufladowe wyzwania. Ostatnio pojawiło się nowe pt.  "Kwiaty polne" więc postanowiłam się zmierzyć z tematem i zrobić coś w technice frywolitki. Dość szybko zrobiłam chabra, potem maka (według własnych pomysłów), a potem był stop. I co dalej, coś by się jeszcze przydało, a do czego wykorzystać już zrobione kwiatki. Na kolczyki za duże, może zawieszkę? może coś innego? Na koniec padło na broszkę, moją pierwszą. Z tego miejsca bardzo dziękuję mojemu Mężowi, bo gdyby nie on, to bym rzuciła w kąt i nic by nie było. A tak to dorobiłam jeszcze żółtego kwiatka, w zamyśle miała być nawłoć, bo jej na łąkach jest bardzo dużo (bo uciekła z ogrodu) i zielony listek (wg tego wzoru) . Do tego baza broszki, szycie cienką żyłką (najgorsza część) i jest. Oceńcie sami:



a tutaj grzecznie w pudełeczku:



Jak na pierwszą, to może być. Teraz wiem, co bym zrobiła inaczej. Jednak tak jak postanowiłam zgłaszam  broszkę na wyzwanie Szuflady


To tyle o "Polnych Kwiatach" muszę jednak jeszcze coś napisać, dla mnie bardzo ważnego. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za Wasze entuzjastyczne wręcz komentarze o moich diabełkach. Chciałam każdemu z osobna podziękować, ale jak zaczęłam pisać to wychodziły sztampowe odpowiedzi i postanowiłam zrobić to z tego miejsca. Bardzo dziękuję, wasze słowa dodają mi skrzydeł. Każdy kto prowadzi bloga wie o czym piszę. DZIĘKI WIELKIE :-)
Na koniec jeszcze tylko pozdrowienia i zmykam :-) Do zobaczenia :-)

28 komentarzy:

  1. Fajnie wyszła broszka z polnymi kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diabliska są rewelacyjne .Broszka zachwyca delikatnością .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, letnie kolorki i mąż ma swój udział :) Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna broszka, taką to bym mogła nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczą broszkę Justynko stworzyłaś. Kwiaty polne są naprawdę piękne w tym wydaniu:)Podziwiam i ciesze się , ze podobnie jak ja pokochałaś frywolitkę, bo to urocza koronka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka wspaniała.Moje słowa uznania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Frywolitka zchwycam sie od dawna , ale tylko na fotkach, Nie odazę się chyba za to zabrac, to jednak nie sa moje klimaty. Ale ta broszka jest cudna zestaw kolorów iście polny chbry z makami . Rewelacja. Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam upalnie .

    OdpowiedzUsuń
  8. moje ulubione kwiatki!<3
    ah ta frywolitka.. miałam przyjemność spróbować, ale niestety.. pokonała mnie..
    broszka wygląda wybornie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna broszka na lato.
    Fajnie się wpasowałaś w temat wyzwania . ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie sobie radzisz z frywolitką ,broszka wyszła bardzo letnio i kojarzy się z gorącym latem i łąkami z polnych kwiatów.Powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skarbnica pomysłów + zdolne ręce i efekt zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kwiatki!!!! Delikatne, jak to polne kwiaty być powinny! Piękny efekt, piękna broszka! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam polne kwiaty i zawsze żałuję, że w kwiaciarniach ich nie sprzedają bo na hasanie po polach niestety czasu brak. A u Ciebie proszę -cudne, polne frywolitki:) Życzę powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Broszka jest przepiękna :))) jestem nią zauroczona :) zdolne masz rączki i główę pełną pomysłów,
    pozdrawiam i trzymam kciuki w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko broszka jest prześliczna!! Też trochę działam z frywolitką- nie ma co mówić wciąga diabelnie:)) powodzenia w wyzwaniu, trzymam kciuki:) buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna ta broszka! Podziwiam tym bardziej, że dla mnie frywolitka to jak na razie duże wyzwanie ;)
    Trzymam kciuki za Twoje polne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Broszka wyszła bardzo dekoracyjna i w pięknych kolorach. Dopiero zaczęłaś się uczyć, a już prezentujesz taki kunszt! To robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna broszka :)
    Mnie tak "wciągnął" sweterek, że jakoś zapomniałam o frywolitkach.

    OdpowiedzUsuń
  19. ta broszka jest rewelacyjna :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Broszka jest naprawdę przepiękna! świetnie dobrałaś kolorki i całość komponuje się rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawdziwy klejnocik, najładniejsza broszka frywolitkowa, jaką widziałam! A że właśnie zaczęłam się interesować frywolitkami, więc potrafię ją docenić:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna broszka. Życzę powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne:) życzę powodzenia i może sama sie skuszę na to wyzwanie, chociaz na razie brak pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam polne kwiaty i ta broszka mi o nich przypomina :) jest piękna :) powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko jaka śliczna :) Frywolitka to w ogóle nie moje klimaty ale tą broszkę z miłą chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Broszka śliczna, kwiatki urocze i takie delikatne :)
    Dobrze miec przy sobie kogoś, kto zdopinguje do dokończenia pracy :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń