sobota, 16 lutego 2019

Miał być rower :-)

Witam :-)
Spieszę do Was dzisiaj, aby zdać relację z kolejnych domowych warsztatów, zwanych przez niektórych "domowym przedszkolem" z moją sąsiadką Dorotą, tą co ma kota. Muszę przyznać, że nawet się z kotem polubiłyśmy :-) Umówiłyśmy się, że będziemy kręcić kwiatki, najlepiej narcyze. Wcześniej dostałyśmy wytyczne od Eli, co i jak należy zrobić, więc ochoczo zabrałyśmy się do pracy, jak zawsze deliberując nad faktem, że ten quilling to bardzo pracowity i żmudny jest. Wieczór, jak zwykle owocny był, więc kwiatki zostały nakręcone. Każda z nas zrobiła troszkę inny gatunek, potestowałyśmy także możliwości zrobienia środka. A jak kwiatki zrobione, to trzeba je od razu zagospodarować. Zaczęłam więc przeglądać możliwości wykrojnikowe Dorotki w poszukiwaniu inspiracji i wpadł mi w oko rower i bardzo, ale to bardzo się upierałam, żeby go koniecznie "gdzieś" wcisnąć. Rower dosyć spory, więc …. jest tak:



No to gdzie ten rower?


ten jest tylko dostawiony do zdjęcia, ale rower jest, tylko gdzie?



Już dzisiaj postanowiłam jednak takie maleństwo delikatnie ukryć. Mam nadzieję, że mnie Dorotka nie pogoni, za tę samowolkę :-)))))
Wykrojnikowy rower dostałam i na pewno wcześniej czy później jakaś kartka z nim powstanie. 

A wracając do narcyzów to karteczka bardzo mi się podoba. Tutaj chylę czoła przed moją scrapową mistrzynią, która pokombinowała z osiami symetrii i niesymetrii i posadziła moje narcyzki :-)



Karteczka robiona była z myślą o zabawie u Ani (szczegóły TUTAJ) a spełnia wymagania kolorystyczne bo mamy: biały, żółty i zielony + flora. 
To może jeszcze zdjęcie warsztatowe, na potwierdzenie moich słów:


Nie wrzucam jeszcze banerka zabawy u Ani, bo mam jeszcze jedną kartkę, którą już przygotowałam sama i muszę przyznać, że jestem z niej bardzo dumna, bo jest na niej haft krzyżykowy, czyli moja nowa rodząca się miłość. To bardzo proszę, oto ona:




Przyznajcie sami, urocze te zajączki z białymi ogonkami. Prosty haft, a bardzo uroczy, więc nie wykluczam, że jeszcze po niego sięgnę:


Kwiatek quillingowy robiony rękami Eli, dostany jeszcze na naszym warszawskim spotkaniu, dziękuję Elu. 
Ta karteczka spełnia wytyczne kolorów, bo mamy biały, zielony i pomarańczowy + flora, czyli kwiatek. Słowo się rzekło i obie kartki trafiają do Aninej zabawy:


To jeszcze zdjęcie rodzinne:


Teraz to już wszystko na dzisiaj, cieszy mnie ta wiosenna aura za oknem, chociaż zima na pewno jeszcze nie odpuściła zupełnie, ja w to nie wierzę. Tym bardziej miło robiło się te wiosenne kartki :-)

Na koniec dziękuję Wam, że do mnie zaglądacie, że zostawiacie tyle miłych stów, bardzo, bardzo dziękuję :-) 

mówię więc już do zobaczenia, pozdrawiam serdecznie

Justyna

32 komentarze:

  1. I kwiatki, i zajączki... wszystko takie śliczne, wiosenne, urocze :) zające, z tymi swoimi malutkimi ogonkami, są po prostu przesympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna zagościła już u Ciebie :) karteczki urocze, a sama technika wygląda na bardzo praco- i czasochłonną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się kobieta uprze... Świetnie wygląda ten mini rowerek. :) A narcyzy... jak prawdziwe! Wspaniałe kartki, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne delikatne karteczki. Zazdroszczę tych spotkań:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki obie, choć ten maciupki rower mnie osobiście zachwycił;) podziwiam te wasze zawijaski, wychodzą Wam genialnie
    Co do haftu to te zajączki mam sama zapisane, ale na razie leżą i czekają na swój czas.
    Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Już myślałam, że na oczy mi padło, kiedy tego rowerka szukałam i w moją wyobraźnię zwątpiłam, ale sprytnie zadziałałaś! Narcyzki piękne,środeczki tez, ale najbardziej cieszy mnie rosnąca miłość do krzyżykowego haftu. Kicajki uroczo dupki wystawiły. Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki Justynko :) Te quillingowe kwiatuszki to prawdziwe dzieła sztuki, a środeczki w narcyzach sprawiają, że wyglądają jak żywe :) I cieszy mnie bardzo rodząca się w Tobie miłość do haftu krzyżykowego :) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne karteczki a miłość do haftu niech kwietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki są cudowne, takie radosne i wiosenne (ja mam nadzieję, że zima jednak odpuściła) :) Nie umiem wybrać, która bardziej mi się podoba, bo każda ma w sobie to coś.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale maleństwo rowerowe, bardzo dobrze ukryte.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rowerek przesłodki choć nie wiem czy tak można powiedzieć o rowerze:)) Pięnie Wam owocują te domowe warsztaty:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jakoś wiosennie mi się zrobiło jak patrzę na te cudeńka :) super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka. Zazdroszczę Ci takich robótkowych spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteście szalone:-) ale efekty tego szaleństwa są piękne. Narcyze jak żywe, w obu odmianach, kicajki krzyżykowe przesłodkie a rower odjechany, szczególnie ten mały, trudniej go zauważyć i ukraść:-) Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne obie karteczki.Piękne kwiatki i zajączki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki. Zajączki zabawne, a kwiatki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero przepołowił się luty, a ja już czuję się prawdziwie wiosennie i to również za sprawą Twoich kartek - są śliczne:-) A rower... wczoraj całkiem poważnie myślałam, żeby ruszyć gdzieś na małą przejażdżkę, ale jednak spękałam - boję się zdradliwości tego wiosennego ciepła;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko nie wiem co mam bardziej podziwiać . Papierowe zawijaski z domowego przedszkola czy też plecki zajączków . Obie kartki sa rewelacyjne . I w obu technikach widać Twoja zegarmistrzowska precyzję.Osobiście podziwiam bardzo jak szybko doszłaś do perfekcji w nowych dla siebie technikach . Do tego stonowane papierki w moje ulubione deseczki i dwie cudowne kartki. Rowerek mini jest rewelacyjny !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne karteczki,obie mi się podobają :)
    Ten quilling super Ci wychodzi,ten papier do niego to jest jakiś karbowany ?
    Ci ja się tego roweru naszukałam :-))
    Serdeczności Justynko przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marylko, część pasków jest karbowana. W tych płatkach narcyzowych dwie łezki są ze zwykłych paseczków, a na zewnątrz jest karbowany. Uważam, że to karbowanie dodaje lekkości. Dziękuję za docenienie pracy :-)

      Usuń
  20. cudne kręcone kwiatuchy! kartki piękne i od razu zrobiło się barzo wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te kwiatki ukręciłyście z Dorotką na kursie. Niedługo uczeń pobije mistrza. Gratuluję!!! Środeczek narcyza super. Króliczki haftowane pięknie sie prezentują. Pozdrawiam cieplutko i lecę jeszcze poodwiedzać inne blogi przed wyjazdem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne kartki powstały, Justynko!
    Jestem pełna podziwu, że tak szybko opanowałaś dwie nowe techniki i obie ze wspaniałym efektem.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😃

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki. Podziwiam Twój talent. Hahciki urocze. Paseczkowe kwiatuszki pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  24. To nie rower! to rowerek! :D
    No czepiła się jak pijany płota i nie odpuszcza! ;))))
    No i o płocie pamiętaj ...

    To do następnego płota!
    Znaczy... razu ;))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne karteczki Justynko :)
    Te "zakrecone" narcyze są rewelacyjne !!!
    Też bym chciała takie domowe przedszkole ;) I taką sąsiadkę;) Niestety jestem zmuszona "tworzyć" w samotności bez kreatywnego towarzystwa :(
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  26. To Wasze domowe przedszkole to juz przynajmniej liceum. Piękne zawijaski powstały i jeszcze piękniejsze karteczki. Kompozycją się zachwycam i napatrzeć się nie mogę. Zające kitasjce urocze z tymi białymi kitajcami. Rowerek? Hahaha ledwo go dostrzegłam, ale odjazdowy jest. Brawo Ty. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczności :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyszło z rowerem a kwiatki super.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo wiosenne i piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń