sobota, 23 lutego 2019

Eko-serca :-)

Witam :-)
Dzisiaj mamy piękny zimowy początek weekendu, pomimo iż ostatnio tak właściwie to już przedwiośnie było. Jakoś tak się wszystko w tej pogodzie plecie, chociaż to dopiero luty. A jak luty, to krócej niż w zwykłych miesiącach, więc i z blogowych zabaw czas się rozliczać.  Oczywiście musi być cykl "Kochamy frywolitkę". W lutym inspiruje nas Renia, a tematem jest SERCE. Temat nie wydawał się trudny, zwłaszcza że ostatnio robiłam serce dla Jurka Owsiaka LINK, ale jakoś nie mogłam się zmobilizować, nie miałam za bardzo pomysłu, aż do momentu gdy Laura wymyśliła nowy serduszkowy wzór (dostępny w naszym Etsy-sklepiku TUTAJ). Postanowiłam spróbować, ale podkusiło mnie na eksperymenty z kolorami i sięgnęłam po zieleń :-) Kto powiedział, że serce musi być czerwone, nie wiem, ale moje jest zielone, więc można go chyba nazwać eko-sercem :-)



ale, ale jest jeszcze jedno i to jeszcze bardziej zielone :-)))))


Z pierwszego serca, zgodnie z wzorem powstała zakładka :-)




Natomiast w wykorzystaniu drugiego, znowu przyszła mi z pomocą Laura, która swój wzór serca wykorzystała i zaprojektowała pisankowe "gacie", więc potestowałam i mam. W sumie wokół pisanki są 3 serduszka. Wzór będzie także wkrótce dostępny na Etsy.  Tutaj także jest wszystko na maxa zielone :-)



Zrobić zdjęcie tej pisance jest bardzo trudno, bo wszystko mi się tutaj błyszczało, więc starałam się ją otulić i zgubić te błyski. 
Tak jak wcześniej pisałam, są tutaj 3 serca, albo nawet i więcej, bo i nieosłonięta koronką przestrzeń bardzo ciekawie się układa właśnie w kształt serca :-)



Można więc rzec, że pomimo początkowego "zastoju", serc powstało całkiem sporo :-)



Serduszka posyłam więc na nasz cykl "Kocham frywolitkę" LINK


ale także i na nową zabawę u Reni "Polszczyzna i Rękodzieło: bo tam także królują serca :-) LINK


Na koniec jeszcze chciałabym się Wam pochwalić pięknym prezentem jaki dostałam od Justynki z bloga "Trzeci Pokój". Zapisałam się na zabawę "Podaj dalej" i otrzymałam przepiękną paczkę.


a znalazła się tam cudna, ręcznie malowana torba z motylem 



do tego decu zakładka:


oraz cudne pudełko. Dla mnie wykonanie Justynki to mistrzostwo świata :-)



 Oglądam i "macam" to pudełko i jestem przekonana, że kosztowało mnóstwo pracy, jest idealnie gładkie, a kwiaty wyglądają jak żywe. Podziwiam nieustannie :-) a docelowo zamieszkają w nim moje czółenka, bo jak się domyślacie ciągle ich przybywa :-))))
W paczce była także piękna lawendowa kartka i przydasie


Jeszcze raz bardzo dziękuję Justynko za przepiękny, cudowny, wprost wymarzony prezent i oczywiście ogłaszam "wszem i wobec" że przygotuję paczkę, najlepiej jak potrafię, dla dwóch osób które się zgłoszą i zadeklarują kontynuację zabawy. Na zgłoszenia czekam w komentarzach :-)

Uff, długo wyszło, może trzeba było podzielić na dwa posty, ale skoro już napisałam, to będzie tak.
Kończę więc, zachęcam do zgłoszenia się do zabawy "podaj dalej", Reni dziękuję za przygotowanie tematu w naszym cyklu

pozdrawiam serdecznie, do zobaczenia

Justyna

20 komentarzy:

  1. Justynko cudowne Twoje serduszka , zwłaszcza to zakładkowe skradło moje serce ma piękny kolor zieleni .
    Prezenty od Justynki WOW cudowne . Podziwiałam już torby z motylami na blogu Justyny , ale ona ma talent do malowania. A skrzyneczka też odlotowa. Kwiaty faktycznie z efektem 3D jak żywe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Serca cudne i wiesz fajnie, że zrobiłaś je zielone!!! Zwłaszcza piękny jest ten pierwszy odcień :) Ja rok temu haftowałam zielone serce dla męża bo uwielbia ten kolor :)). Śliczne prezenty od Justynki dostałaś :)). Uściski i miłego wieczoru życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne frywolne serducha, a gacie na jaja cudne.Zielony bardzo mi się we frywolnej wersji podoba. Upominki super, czółenka śliczne lokum będą miały. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko i wzory i wykonanie perfekcyjne, wiec nic tylko się zachwycam;) jak widać serce to wdzięczny temat i w każdym kolorze świetnie wygląda, Prezenty mega!!! ma Dziewczyna talent, bo wszystko zachwyca, ale najbardziej ta skrzyneczka na czółenka- istne cudo!
    Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też kocham frywolitkę:)))ale ona nie kocha mnie:))urocze serduszka:)))przepiękną torbę z motylem dostałaś:)bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te serca i bardzo dobrze prezentują się w zieleni. Już zakładka bardzo przypadła mi do gustu, ale jak zobaczyłam pisankę, to już odlot - niesamowicie mi się podoba cała w intensywnych zieleniach :)
    Piękne prezenty otrzymałaś. Też mam to szczęście być posiadaczką prac Justynki z "Trzeciego Pokoju" i potwierdzam mistrzostwo wykonania (zwłaszcza w decu) :-)
    pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serduszka wysupłałaś, Justynko!
    Urzekła mnie ta pisanka, pięknie wszystko połączone.
    A prezent z "Podaj dalej" wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszkowa zakładka śliczna.Jajeczko jeszcze bardziej mi się podoba. Taki prezent to każda by chętnie przygarnęła cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serduszka zrobiłaś i fajnie je wykorzystałaś, zakładka delikatna a jajko wygląda fantastycznie. :)
    Super prezenty otrzymałaś :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności! Zielone serduszka mo że niecodzienne, ale na zbliżającą się wiosnę w sam raz:) Jajo obłędne!! Prezenty cudne zwłaszcza torba i pudełeczko:) Już dawno nie bawiłam się w wymianki i podaj dalej, więc chętnie sie zapisuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte :-) pewnie i coś z frywolitki się znajdzie :-) Dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  11. Ty wiesz kochana, że bezustannie podziwiam Twoje frywolne prace. Jajo dostało świetne gatki. Nic tylko mu na wybieg wyjść i demonstrować. Zakładeczka stylowa. Jak marzenie. Ponieważ jeszcze nigdy nie brałam udziału w podobnych zabawach..... zgłaszam chęć udziału. Buziaczki Justynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte :-) Jak wyżej napisałam i coś z frywolitki się na pewno w paczce znajdzie :-) Dziękuję bardzo :-)
      Tym samym zapisy uważam, za zamknięte :-)

      Usuń
  12. Zachwycające są te serca. Zakładka z pierwszego zdjęcia przypomina mi... klucz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serce się raduje na widok tylu frywolitkowych serduszek, kolor też piękny bo w końcu nadzieja w sercu zawsze się przydaje ;-) Wzorki Laury zachwycają ale perfekcja Twoich supełków dodaje im atutów.
    Motylkową torbę od Justysi mam i ja, więc wiem namacalnie, że to prawdziwe dzieło sztuki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności i cudne kadry:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda, cudeńka:-) Zarówno te Twoje frywolitkowe - misterne, orzeźwiające, wiosenne, jak i te otrzymane od Justynki:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zielenie :) oby zachęciły Panią Wiosnę do pozostania już na stałe :)
    Ogromnie cieszę się, że prezent Ci się spodobał :) oby torba i pudełeczko dobrze Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to nie serduszko tylko klucz!
    a gacie to raczej stringi ;D

    a pudełeczko rzeczywiście magicznie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń