niedziela, 1 kwietnia 2018

Wiosna w decoupge:-)

Witajcie :-)

Święta, Święta, ale dzisiaj pierwszy dzień kolejnego miesiąca, więc czas na opublikowanie tematu na kolejny miesiąc w cyklu "Kochamy decoupage". Ja właśnie siadłam do komputera, ale nie mogę się nad nim za bardzo pochylać i uciskać  przejedzonego "brzuszyska" więc sprawnie przechodzę do konkretów.
Tematem na kwietniowe decu będą "WIOSENNE PORZĄDKI" Wiem, że może macie dosyć sprzątania, ale może właśnie ono ujawniło pewne potrzeby, a to na np jakieś pudełko do posegregowania drobiazgów, a to może trzeba odświeżyć np wieszaki w szafie, a to może osłonki na doniczki już się znudziły czy to w domu, czy ogrodzie. To jak, uda się coś wykonać?


To może jeszcze garść inspiracji, ale tym razem sięgnęłam do prac już przez nas wykonanych, zapraszam więc na wspominki:

Honorata i jej koszyk z efektem płótna:

 Link

Asia z kubeczkami-wiaderkami z odzysku:

 link

Hania, wykorzystała umiejętność transferu w uporządkowaniu kluczy:

 link

Ola dodała francuskiego szyku starym doniczkom:

 link

Renia przygotowała wspaniałe opakowania na pisanki ze zwykłego pudełka:

 link

Magda, znana jako Allienor przygotowała słoiczki na zioła, ze spękaniami:

 link

Ania, przygotowała szkatułkę dla skrzypaczki:

 link

Renia w ramach wielkiego sprzątania wyszykowała nawet nowe meble:

 link

Hannas zrobiła wazon z konewki, zmiana ogromna:

 link

a moje kalosze, zagospodarowane jako doniczki pamiętacie:

 link

Mogłabym tak jeszcze długo, ale zostawię sobie resztę na późniejsze inspiracje. Niesamowite jak wielką pracę wykonałyśmy w nauce decu :-)))
Na tym kończę, zostawiam Was z inspiracjami, a gdyby ktoś miał ochotę powspominać to może sięgnąć do zakładki pt: "decu-wykonane" i widzę, że muszę uzupełnić jeszcze bloga o zakładkę wykonanych prac w mowym cyklu - kochamy decoupage. 

Teraz już na pewno mówię do zobaczenia, pozdrawiam śródświątecznie

Justyna



11 komentarzy:

  1. Chętnie się przyłączę do wiosennego sprzątania:) Temat bardzo adekwatny do pory roku, a inspiracje pozytywnie wpływają na podjęcie tego odpowiedzialnego tematu. Pozdrawiam.
    p.s. Czy gratulować brzuszka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. meble mam w planach ale w późniejszym czasie, ale na pewno coś zmaluje:)
    Przyznam że bardzo fajnie ogląda sie nasze prace nie tylko w podsumowaniu
    pozdrawiam serdecznie i radosnego (dalszego) świętowania życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny temacik, bo z wiosną mam dobre skojarzenia choć to co mam dzisiaj za oknem średnio mi pasuje :)) na pewno coś dodam do żabuli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko podoba mi się :-) Ty razem nie marudzę , wiosenne klimaty lubię a mam coś do zmalowania w sam raz na ten temat :-)
    A inspiracje wybrałaś cudne.
    Buziaczki poświąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super decu wspominki, a kalosze wymiatają. Chyba zanurkuję w ogrodowej szafie w poszukiwaniu podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze:-) poczułam się wywołana do tablicy:-) Miło być inspiracją w waszej zabawie i w sumie to ja wiosnę w każdej postaci przygarnę wiec może i na decu się skuszę w końcu. Pozdrawiam poświątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko pewnie że coś się znajdzie do zmalowania. Wiosna już tuż tuż więc i energii więcej. Buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje, aż się chce wziąć coś w ręce i przerobić, odświeżyć. Kalosze mnie pociągają ..... pożyjemy, zobaczymy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń