niedziela, 10 października 2021

Siła i nadzieja,

tak opisują kolor szary i żółty Dziewczyny z Art-Piaskownicy, które właśnie ten zestaw wskazały w zadaniu KolorTON#36. Tak wiem, bardzo dawno nie brałam udziału w blogowych zabawach, ale to nie znaczy, że nic nie robię i nie podglądam dalej moich ulubionych blogów. Tak było i tym razem, gdzie w zasadzie od samego początku mnie ciągnęło i ta moja Wena mówiła: zrób, zmobilizuj się itd. No i cóż ja biedna? musiałam ulec :-) A że ostatnio wciągnęłam się w piękny wzór od Arachne LINK, to powstał medalion lub broszka w kolorach jesiennych, bo szary to przypruszone szronem poranki, a żółty to jeszcze całkiem ciepło przyświecające w południe słońce :-) 

To chyba czas na prezentację, najpierw na delikatnie zmrożonych, porannych liściach:


czy innych powierzchniach:

a potem w promieniach budzącego się słońca :-)


Mam nadzieję, że i Wam podoba się taki typ frywolitki. Jest tutaj zdecydowany dodatek koralików, a ten rodzaj połączenia nazywamy techniką Ankars, ale nadal jest to moja ukochana frywolitka. Zobaczcie jeszcze jak wygląda sama koronka solo:


 też ładnie, ale koraliki dodają jej przestrzeni i wypełniają :-)

Tak więc, słowo się rzekło i wysyłam medalion do ArtPiaskownicy na kolorowe wyzwanie LINK:

To na koniec jeszcze ostatnia fota:

Proszę trzymajcie kciuki za wyniki Wyzwania, a teraz zmykam delektować się 18stym Konkursem Chopinowskim. Jestem jego wielkim fanem i słucham kiedy tylko mogę :-) 

Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich zaglądających, zostawiających dobre słowo, a teraz mówię już do zobaczenia

Justynka


17 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta broszka. Zestawienie kolorów też mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje zachwycają,ale z koralikami jest idealna:)dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna broszka, frywolitka to jednak klasyk, coś pięknego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna broszka i piękne kolorki. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet. Zawsze podziwiam Twoje frywolitkowe umiejętności . Niespotykany medalion. Pozdrawiam, Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko cudna ta broszka, trzymam kciuki za wygraną w ArtPiaskownicy bo jak nic należy jej się podium. Świetne to płączenie kolorów wyszło, zresztą frywolitka w Twoim wydaniu zawsze jest cudowna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie poranki były zdecydowanie oszronione. Wszystko srebrzyło się w pierwszych promieniach słońca. Tak, jak na Twojej broszce. Podoba mi się ta zabawa kolorami. Broszka bardzo ładna i starannie wykonana. Ostatnio miałam okazję poznać kilka osób twierdzących, że frywolitki nigdy w życiu się nie nauczą ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! I piekne zdjęcia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakaż misterna robota. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  10. Medalion jak z bajki! :) (jak zwykle!!:D) trzymam kciuki za wyzwanie:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za cudny drobiazg! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna frywolitka i z koralikami rzeczywiście jest bardziej pełna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Z koralikami wygląda rewelacyjnie. Fajny byłby z tego naszyjnik. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna frywolitka, trzymam mocno kciuki za wyzwanie :) I łączę się, jako słuchacz konkursu również ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ankars podobał mi się zawsze, a jeszcze w takim zestawieni i wykonaniu zachwyca :)
    Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna broszka, cudnie dobrane kolory 🙂 powodzenia w wyzwaniu Ci życzę😘
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń