wtorek, 19 października 2021

Jak Boże Narodzenie, to CHOINKA musi być :-)

W zasadzie nie ma co dyskutować z tym tytułem, więc i w naszej Koronkowej Pandemii nie może być inaczej. A jak choinka to zdecydowanie mój ulubiony wzór od MaiMai Kaito link. Robiłam go już wielokrotnie i głównie wykorzystywałam na kartkach LINK, ale teraz umieściłam także na bombce i nieskromnie przyznam, że bardzo mi się taka wersja podoba. Może powinnam mieć odrobinę większą bombkę, ale i na tej 6 cm jest ślicznie :-)


Tutaj zmieściły się 4 choinki :-) 

A żeby bombce nie było smutno, to kartki też zrobiłam, ale tutaj pokażę jedną, oczywiście z choinką :-)


Zobacz Aniu, wykorzystałam stempelkowy napis od Ciebie, Już tyle razy się do niego przymierzałam, ale się doczekał. 

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do eksperymanetów i myślenia nieszablonowego. To jeszcze choinki razem :-)


Na dzisiaj tyle, życzę miłego supłania i szydełkowania, bo ta technika cieszy się większą popularnością, ale dobrze, przecież ma być miło i przyjemnie :-)

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia wkrótce (mam nadzieję)

Justynka 


13 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda ta frywolitkowa choinka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jak zwykle frywolitka. Bombka zachwyca delikatnością elegancją. Karteczka zaś przeurocza. Dobry pomysł na wykorzystanie stempelkowego napisu. Podkradam i zapisuje w pamięci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, a bombka zachwyca:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze się zachwycam Twoją frywolitką, jesteś Mistrzem w tej dziedzinie . Użycie frywolnej choinki do bombki było doskonałym pomysłe . Bardzo mi się ta bombka podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta choinka :) miałaś super pomysł żeby przemycić ją na bombkę :) na kartce również pięknie się prezentuje :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitka moja miłośc...nieodwzajemniona :)))dlatego zachwycam sie każdym dziełem frywolitkowym:)))sliczna choinka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne choinki :) :) obie wyglądają zjawiskowo! są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I kartka i bombka z tą koronką prezentuje się wspaniale. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choinka i bombki muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest ślicznie, delikatnie i jak z szronu - tak jak powinno na bombce być:). Kartka też śliczna - zwłaszcza ten róż, przełamujący świąteczny schemat kolorów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. This post New Movies Info is very helpful. I've searched everywhere for this. I'm so glad I found it on Bing. I am so grateful to you! Gratitude once more.

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellent tatting, as usual. The bauble is delightful in its delicacy and beauty. The card is beautiful Cheap Life Insurance. Using an imprinted inscription is a good idea. I steal it and store it in my memory. Kind regards.

    OdpowiedzUsuń