sobota, 1 sierpnia 2015

Decoupage krok 6

Witam!
Jak Wam minął ten piękny letni dzień? Mam nadzieję, że dobrze, więc czas zabrać się do pracy i poćwiczyć kolejne kroki w decoupage, czyli naszej nowej, albo i starej miłości. Pamiętamy jednak, że są wakacje i zależało nam, żeby temat nie był zbyt trudny.
Uwaga, uwaga, będzie więc  ..... SZABLON :-)
To będzie nasz temat w 6 kroku nauki, czyli ozdabiamy i malujemy przy użyciu szablonu.


Skąd wziąć taki szablon? Możemy kupić w sklepie z materiałami do decu, średnia cena to około 15 pln, ale możemy także wykorzystać to co mamy pod ręką.  Nie będę zamieszczać linków do tutoriali,  czy kursów bo sprawa jest chyba jasna. Bierzemy szablon, przyklejamy np taśmą malarską do ozdabianego przedmiotu i malujemy. Możemy także użyć jakichś past strukturalnych, ale nie wyprzedzajmy kolejnych tematów, czyli raczej malujemy.
No dobra, wrzucę kilka linków do tzw "krok po kroku"
- niezastąpiona Zuza z DECU style LINK


- inspirello : LINK, LINK
- i TUTAJ
- znalazłam też LINK do biblioteki szablonów i TUTAJ

Teraz najprzyjemniejsza część, inspiracje:

 link

 link

 link

 link

tutaj będzie potrzebna specjalna farba 
 link

 link

nie ma się co ograniczać, czyli "na bogato"
 link

można też zrobić odwrotnie, czyli jak stempel:
 link

a tak naprawdę, to można użyć wszystkiego nawet muszelki
 link

ale także serwetki, czy starej firanki
 link

Mam nadzieję, że temat się Wam spodoba i powstanie wiele pięknych prac. Już się cieszę. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :-)

Justyna

P.S.
A byliście już u Reni? tam siedemnasty temat frywolitkowy TUTAJ

P.S. II
Gapa jestem i nie napisałam, ale się poprawiam, że postanowiłyśmy z Renią tak jak niżej:
ze względu na spore zainteresowanie lekcjami, głównie frywolitki, ale także decu, zależy nam, aby także osoby nie prowadzące bloga mogły pokazywać swoje prace. Jeżeli więc uczycie się z nami to możecie wysyłać zdjęcia np na nasze maile, bądź dodawać linki do swojego FB itp, a my dodamy Wasze prace np w podsumowaniach. Bardzo byśmy chciały zobaczyć Wasze prace :-) Może znajdzie się Ktoś chętny :-)


19 komentarzy:

  1. Coś czułam po kościach że będzie szablon , druga wersja to był papier ryżowy . Nawe sobie kiedys zakupiłam stosowny szablonik ale ne było okazjii jeszcz wypróbować . Tu juz okazja sie znalazła :-) Mam tylko nadzieje że wyjdzie lepiej niż spekania !!
    Pozdrawiam , banereki już jutro podmienię bo ledwo na ślipka widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytasz w moich myślach, ale to już chyba norma:),a szczegóły przy okazji. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam swoje na all i są to szablony malarski- kosztują trochę mniej :)
    fajne inspiracje znalazłaś i trzeba będzie teraz sie postarać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super temat wymyśliłyście|:) moze nawet ja bym coś pseudo dekupazowego wymyśliła ;) szczególnie podoba mi się ta firanka.
    Kiedyś dawno temu , gdy nie było szablonów malarskich w sklepach ( no i nie było internetu) czyli jakieś lata 70 te tata robił sobie taki szablon do malowania w domu, wtedy farbami kredowymi (o ile ktoś pamięta) : Wyciął ze zwykłego białego kartonu, i zamalował kilka razy pokostem (cokolwiek to było, chyba rodzaj lakieru) Myslę, ze i teraz taki wycięty karton i zamalowany kilka razy lakierem też powinien się spisać do wielokrotnego użytku.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam co wymyslicie, na pewno powstaną same cudownosci:)
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz wyżej to z profilu mojego syna:) Strasznie się cieszę, że taki temat!!! Bardzo polubiłam zabawę szablonami:) Ja polecam ten sklepik:
    http://www.4k-decoupage.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zatem miłej i owocnej pracy :) Pozostaje mi czekać na efekty. A inspiracje cudowne, uwielbiam takie ażurowe wzory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł te szablony, ile rozmaitych możliwości, a stempel na wałku to mnie urzekł, ...byle równo wałek prowadzić i można w mały moment ostemplować pół mieszkania (jeżeli się chce mieć ostemplowane pół mieszkania:))
    Miłego wieczoru:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy temat i inspiracje. Szczególnie donica z wzorem damasceńskim mi się spodobała, boska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ozdabiać szablonami, ale raczej w wersji skromnej niż "na bogato" :) Coś spróbuję pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny temat! Najbardziej podoba mi się wykorzystanie firanek/koronek. Sama już nad tym myślałam. Mam nadzieję, że wrócę jesienią do dekupażu, to wypróbuję. Jestem też bardzo ciekawa Waszych efektów:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuję coś wymyślić szablony to fajna forma i dodatek do deku:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny temat - już widziałam prace wykonane przy pomocy szablonu i mogłam się pozachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w przeciwieństwie do Ani wcale nie czuła, że będzie szablon dlatego ogromna była moje radość i zaskoczenie jak przeczytałam temat na ten miesiąc :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szablonów jeszcze nie robiłam więc będzie okazja by sie czegoś nauczyc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. rzutem na taśmę staję i ja
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły :) Ach ileż to jest możliwości :)

    OdpowiedzUsuń