czwartek, 16 września 2021

Srebrna inspiracja,

czyli kolejna odsłona Koronkowej Pandemii. Mam nadzieję, że w tym sezonie będzie nam już towarzyszyć tylko taka pandemia. Ja tym razem przychodzę ze srebrnymi inspiracjami, a wzory to trochę kontynuacja poprzednich miesięcy, bo jeden wzór od Robin, a dwa kolejne są z książki Tiny Frauberger. 

Pierwsza sukienka właśnie od Tiny, ze strony 89




Części łączące najprostsze z możliwych. Kolejna także od Tiny, ze strony 72



a trzecia sukienka to wzór na zakładkę od Robin Perfetti link



A tak się prezentują wspólnie :-)




Mam nadzieję, że i ta wersja kolorystyczna się Wam spodoba i powstaną kolejne prace w naszej wspólnej zabawie, zwłaszcza, że Święta coraz bliżej :-) 

Na dzisiaj to wszystko, pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia

Justyna



6 komentarzy:

  1. Śliczne bombki , kolorki i występ bombeczek na trawie i krzaczku cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie są prezentują "koszulki" na bombkach w kolorze srebrnym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne szaty w nowe wzorki frywolitkowe zamieściłaś na tych srebrnych bombkach. Bardzo mi się podobają. Dziękuję za inspiracje. Sama mam kilka srebrnych i tak się też zastanawiałam jakimi nićmi je ozdobić. Granatowymi czy białymi. Teraz wiem, że też będą miały ubranka białe. Za
    wzorki serdeczne dzięki, właśnie je "rozgryzam". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne kartki spadają z kalendarza i patrzę z podziwem na osoby, które robią już prace o tematyce świątecznej. Twoje prace są bardzo eleganckie i w tej kolorystyce będą pasowały do każdego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu, bombki w takich ubrankach wyglądają zjawiskowo :) już nie raz pokazywałaś takie stroje, ale za każdym razem po prostu zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko frywolitka w Twoim wykonaniu podoba mi się w każdej odsłonie. Jest cudnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń