sobota, 19 grudnia 2020

Bombkowe GACIE,

czyli żeby nie zmarzły choinkowe bombki :-) A jaka powinna być taka bielizna? oczywiście elegancka, bo to przecież ważne Święta, więc najodpowiedniejsza będzie do tego frywolitka. Co roku sobie obiecuję, że zrobię dużo, że jeszcze gwiazdki, dzwoneczki itd i co roku "coś" zrobię, a potem rozdam i zapewne tak ma być. Choinka w moim domu co roku jest naturalna, duża i w kolorach czerwono złotych. Dodatki każdego koloru są dopuszczalne, ale czerwieni jest najwięcej, więc i bombki, które dostały "ocieplenie" są czerwone. 

Nie będę się wiele rozpisywać, tylko pokażę :-) Bardzo proszę, oto one, podane na talerzu :-)

Wzory różne, więc może jeszcze kilka zbliżeń. Na początek wzór "Koroneczki" link,  na który miałam ochotę już dawno:


Kolejna według Mikołajkowego wzoru Laury Bziukiewicz link, lekko musiałam dostosować, bo moje 6 cm było większe, albo nitka cieńsza ;-)



Powstała też taka klasyczna, podglądnięta u Agnieszki Szulc link, z głowy, bo wzór klasyczny:


Spróbowałam też taką najprostszą z książki Agnieszki Przeniosło:

Sięgnęłam także po klasyczny wzór, ale nie ukrywam, że Renulek link był moją inspiracją :-)

a na koniec mój ulubiony wzór od Laury, który już robiłam i w wersji jajecznej i bombkowej i także biżuteryjnej, ale nadal jestem jego wielkim fanem:

Muszę się przyznać, że praca przy tej bombkowej bieliźnie była bardzo miła, chętnie bym jeszcze kilka zrobiła, chociaż już w tym roku zapewne nie zdążę. 

To na koniec jeszcze jedno zdjęcie rodzinne:

i mówię do zobaczenia, bo przecież trzeba się szykować do Świąt, najpierw porządki, potem dekoracje i jeszcze kuchnia. Pozdrawiam więc serdecznie wszystkich zaglądająch

Justyna 


14 komentarzy:

  1. Prześliczne, pochwal się choinkà.Pozdrawiam.Milej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe te koronkowe ubranka na bombki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie ubranka na bombki to ... MARZENIE!!! Coś pięknego!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ubrane bombki. :)
    Ja też co roku obiecuję bombkom, że zrobię im takie odzienie i co roku są bez. Może się na mnie nie obrażą, jeśli w tym roku też im obiecam... :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są, oglądam i wzdycham... :) eleganckie, stylowe, piękne... w tym roku u nas choinkę mamy na "szybko", kupiliśmy podstawowy zestaw bombek w markecie, ale obiecałam sobie, że w przyszłym roku bardziej zadbam o dekoracje świąteczne; trochę za późno się zabrałam za to wszystko w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, przepiękne, urocze, zachwycające. Ta koronka na czerwieni jest taka elegancka, stylowa.Ach... Powzdycham i obiecuje sobie w przyszłym roku zrobić kilka. Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko Ty wiesz że ja uwielbiam te Twoje frywolne gacie , są mega. Bombki wyszły odlotowe. A dziś miałam w ręce czerwone bobki w Rossmanie , takie w sam raz na gacie bo małe chyba 6cm. I coś czuję że jutro je jednak kupię tym bardziej że już w przecenie. Co prawda frywolitka mi obca , ale może na szydełku spróbuję :-)
    Piękne będą prezenty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Napatrzeć i napodziwiać się nie mogę i wciąż niedosyt czuję. Mogłabym tak godzinami. Piękne gatki uszyłaś tym czerwonym bombeczkom. Justynko są mega, mega piękne. Na mojej choince w patriotycznych kolorach wiszą również takowe bombeczki, które niegdyś Renia podarowała mi od serca. Życzę zdrówka Justynko i wielu jeszcze tak pięknych prac. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam taki tekst informatyka, ze DOS jest jak bielizna, a bielizna musi być ładna i dobrej jakości. ;)
    Coś w tym jest...
    z tą bielizną ;)

    A ta koronkowa zawsze najbardziej wzrok przyciąga ...

    Piękne te "gatki", niech oko cieszą.A choinka pachnie.
    Zdrówka i spokojności więcej na nadchodzący rok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful ornaments!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te obietnice, jakoś tych sobie składanych najtrudniej dotrzymać, ale myślę, że w tym wypadku jak zawsze jakość nad ilością postawić należy.Piękna, frywolna, bielizna🥰 Radosnego Świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę z niekłamaną zazdrością. Bombki piękne i to każda na swój sposób, a mnie się tak trudno przed świętami zmobilizować do robienia takich gaci. Te Twoje prezentują się cudownie i chyba czerwone z białą koronką prezentują się najładniej.

    OdpowiedzUsuń