wtorek, 22 stycznia 2019

Igłą malowane :-)

Witajcie
Dzisiaj pokażę Wam moje nieśmiałe próby okiełznania kolejnej techniki, czyli jak po tytule można się domyślić, będzie o hafcie, a konkretnie o hafcie krzyżykowym. Już jakieś drobne prace w tym temacie poczyniłam, a przede wszystkim podjęłam wyzwanie wyhaftowania zegara w SALu u Ani. Technika bardzo mi się podoba i zaczynam sięgać po nią coraz śmielej. W związku z tym zapisałam się do całorocznej zabawy u Xgalaktyki pt. "Choinka 2019" . Prace tam pokazywane podziwiałam już od jakiegoś czasu, a teraz sama spróbowałam. Wyhaftowałam choinkę, albo kawałek choinki, który trafił na kartkę :-)



Oprawa najprostsza z możliwych, ale tak mi tutaj pasowało.
Zauważam pewne braki materiałowe i częściowo do haftu użyłam kordonka.
Wzorek ujął mnie swoją prostotą i po prostu musiałam go zrobić :-)
I tak teraz sobie myślę, że może w kolejnym miesiącu spróbuję zrobić zawieszki na choinkę, tak mi się zamarzyło :-)


Słowo się, rzekło i kartka z choinką wędruje nieśmiało do Xgalaktyki:


A teraz jeszcze obiecane postępy w SALu z zegarem. Trochę przybyło, szału nie ma, ale powoli do przodu. Wybaczcie jakość zdjęć, ale nie mam już siły ich poprawiać, a oświetlenie jest dramatyczne, a do tego jeszcze ta szara kanwa nie ułatwia zadania:



a poniżej porównanie grudnia do stycznia:

Mam nadzieję, że Ania będzie ze mnie zadowolona :-)

 LINK

Zapewniam, że wciągnęły mnie te krzyżyki, więc będą się pojawiać prace z ich wykorzystaniem.  
Na dzisiaj to tyle, bardzo Wam dziękuję, za tyle ciepłych słów pod poprzednimi postami, a szczególnie #sercemdlaowsiaka. O tej akcji można więcej poczytać na FB LINK. Ogólnie chodzi o to, żeby wykonać pracę z sercem i wysłać na adres fundacji (Warszawa ul. Dominikańska 19c) w dniach 15-25 lutego 2019 roku.

A teraz jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie i mówię do zobaczenia

Justyna


20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa- nie widziałam takiej jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka i spore postępy w pracy nad zegarem. Widzę, że xxx wciągnęły Cię troszeczkę. Świetnie sobie radzisz.Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy haft choinkowy, a ten z zegarem zapowiada się naprawdę spektakularnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko fajnie że dołączyłaś do zabawy u Kasi .. Ja się z tego cieszę , bo to znaczy, że polubiłaś się z krzyżykami. Zresztą to widać na obu haftach . Piękna ta choineczka a i postępy nad zegarem spore. Krzyżyki równiutkie, ale widział Ci przy prace więc wiem że masz niesamowite pokłady cierpliwości i iście jubilerska dokładność.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. w prostocie siła:))witaj w klubie zakręconych krzyżykowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten kawałek choinki :)
    Sama wyszyłabym taką, ale nie teraz :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartką jestem zauroczona! Jest przecudna, a choineczka urocza:-)
    Wyszywanie zegaru świetnie Ci idzie i pewnie go zaraz skończysz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kanwa leży i czeka i poczeka jeszcze;D

    Justynko świetna kartka- haft robi tu całą robotę, a kartka wygląda bardzo ciekawie i oryginalnie.
    Ale za ten zegar to już będę Ciebie podziwiała:D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka, w ogóle zawsze podobały mi się kartki z dodatkiem haftu, wygląda to niebanalnie :) Trochę zazdroszczę tej nowej umiejętności, pewnie kolejną technikę opanujesz do perfekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta choineczka a kompozycja bardzo w moim stylu. Właśnie maluję na tą samą zabawę, tylko ja zdecydowanie skromniej;-) W dziedzinie zegara postępów brak ale może jutro przysiądę i będę Cię goniż wiec zbyt szybko nie uciekaj:-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kochana super. Zapisując się do zabawy wykazujesz ochotę na ćwiczenie warsztatu hafciarskiego i niezłą zabawę z igłą. Świetnie. Choineczka w takim wydaniu jest boska. Nic dodać nic ująć. Zegarowi przybyło trochę chwastów i wygląda coraz lepiej.Tak trzymaj. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, jej uroda tkwi w prostocie :) podoba mi się taka "nowoczesna" forma haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna kartka! a postępy już widać:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, cel osiągnięty i teraz to tylko zabawa z igłą w tańcu dowolnym:))

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest zaledwie rąbek spodnicy! Znaczy tej choinki 😀
    Fajny wzorek.moze też taki " rabek' popelnie... 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy tych wszystkich technikach, które już opanowałaś haft krzyżykowy to pestka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka taka delikatna , podoba mi się:}

    OdpowiedzUsuń