czwartek, 27 lipca 2017

Zadyszka na finiszu :-)

Witajcie :-)
Miesiąc zaczyna się kończyć, a ja tutaj w lesie z postami wyzwaniowymi :-( Muszę ponadrabiać, więc lecimy. W tym miesiącu udało nam się z Dorotą spotkać. Kot został zwabiony upałem na balkon i nie przeszkadzał, więc posiedziałyśmy, narobiłyśmy kartek dla nas obu, a i jeszcze czas na dyskusje o odlewach foremkowych się znalazł. To co, nie przedłużam i pokazuję kartki według tematów przygotowanych przez Iwonkę w zabawie całorocznej u ANI.
Pierwsza kartka to Boże Narodzenie z laseczką :-) Dostałam laseczki od Tiny w wygranym Candy i idealnie się wpasowały. Kartka taka jakby jeszcze ze świątecznych przygotowań, ale myślę że całkiem zgrabna :-)



Kolejna- to lato. Takie typowe: plaża, woda, łódka i różne skarby wyrzucane na brzeg, a i oczywiście słońce gorące. Nie wiem, co zrobię z tą kartką, ale Dorota podała fajny pomysł na wykorzystanie kart z tego typu tematami, ale to zobaczycie u Niej :-)



A na koniec przebiśniegi, które sprawiły nam wiele radości, bo udało nam się opracować nowatorską metodę użycia foarmiranu i nagrzewnicy do embossingu i tak właśnie powstały kwiatki:



Jak teraz patrzę na tę kartkę, to myślę, że mogłam dać jeszcze jedną gałązkę w środku, ale na razie tak musi zostać. Tło tej kartki przywołuje mi skojarzenia z magicznym ogrodem, a kartka oczywiście wielkanocna, bo wiosna, nowe życie wychylające się spod śniegu i jajko w tle :-)
To teraz jeszcze zdjęcie rodzinne:

 i kolaż:


oraz żeby nie być gołosłownym, że razem robiłyśmy, to takie wspólne warsztatowe zdjęcie na szybko :-)


To jak? mogą być kartki? Mnie się bardzo podobają, a radość ze wspólnego spotkania jak zawsze bezcenna :-) To jeszcze baner zabawy i biegnę karmić Aniną żabę:


Na dzisiaj kończę, jeszcze raz dziękuję Dorocie za wspólny czas i pomoc, Ani za prowadzenie zabawy oraz oczywiście Iwonce za przygotowanie tematów

pozdrawiam serdecznie

Justyna

P.S. Cieszę się, że zainteresowałyście się tematem Islandii. Obiecuję w następnym poście pokazać kilka zdjęć. Dziękuję także za docenienie mojego skarpetkowego dłubania :-)

18 komentarzy:

  1. przeglądając blogi mam wrażenie że święta za pasem ;) może to mój sentyment ale właśnie świąteczna urzekła mnie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki! Ta z przebiśniegami najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki jak zawsze cudowne, a ta ostatnia z kwiatkami wyjątkowo urzekająca :)
    PS: Fajnie, że będą zdjęcia z Islandii - fotki z tych rejonów mogę oglądać bez przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są piękne, ale przebiśniegi zdecydowanie NAJLEPSZE! i absolutnie niczego bym do nich już nie dokładała, chyba nawet zrezygnowałabym z kokardki, ale ja jestem minimalistka z urodzenia:-) Pozdrowienia dla kota od kota:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki,ta z przebiśniegami bardzo mi się podoba,w ogóle to ciekawe są,ja próbowałam zrobić z foamiranu,ale niestety nie do końca byłam zadowolona z efektu końcowego,Twoje są super 😃
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne karteczki. U mnie tez bożonarodzeniowa z laseczkami na sznurku A przy formowaniu przebiśniegow nie poparzyły się wam paluszki?
    Pędzę do Doroty obczaić co z tym "latem" chodzi" 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy zobaczyłam przebiśniegi na kartkach, to mnie zmroziło. Brr, nie chcę zimy. Niech lato trwa cały rok 👓🌈🍉
    Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powstały piękne karteczki! pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie karteczki świetne! Ale te przebiśniegi- genialne!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki! Przebiśniegami jestem zachwycona!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko świetne karteczki, szczególnie ta pierwsza wpadła mi w oko bo sama zakupiłam takie klamereczki;D
    pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu zyczę

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki przygotowałaś, Justynko!
    Bożonarodzeniowa bardzo słodka, idealna dla łasucha ;-)
    Na okolicznościowej lato w pełni, czego nie można powiedzieć o obecnie trwającym...
    A przebiśniegi są rewelacyjne - świetny pomysł i wykonanie!
    Ps. Bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam, troszkę się porozglądałam i będę zaglądać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kartki :) myślałam że najbardziej podoba mi sie ta świąterczna ale ta z kwaituszkami jest jeszcze piekniejsza ^_^

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko uwielbiam te Wasze spotkania chyba na równi z Wami . Zawsze powstają na nim rewelacyjne kartki . Te przebiśniegi mnie zauroczyły . Nie wiem jak żeście ja zrobiły ale wyszły bombowo, wyglądają jak żywe, Karta z laseczka również bardzo pomysłowa a letnia z ta żaglówka i plażą mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie skomponowane i wykonane. Urocze karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko świetne karteczki, szczególnie ta pierwsza wpadła mi w oko bo sama zakupiłam takie klamereczki;D


    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie opracowałyśmy nowatorską metodę na foamiran! Jeszcze nie słyszałam, żeby ktoś do niego z nagrzewnicą podchodził ;DDD

    OdpowiedzUsuń